1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zingende Skate

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door underhunter, 8 sep 2003.

1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees de pu niet en ik vind het zuigen
    skate the great is een kutnaam
    maar ik vind het wel een redelijk nummer
    en jij hebt helemaal geen verstand van rap (zie tupac topic)
    dus jij moet niet doen alsof je er zo veel verstand van heb

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom mogen we nog wel onze mening geven, en ik vind het totaal niet klinken! :p Enneh, Jim is toch nog net iets slechter. ;)

3. Veggie

Veggie Guest

Nee ...

Ja ...

:D

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind Tupac niks aan, maar Skate is NOG slechter imo, dus ik zeg gewoon dat het niks is...

en kap nou es met dat eeuwige: 'je hebt er geen verstand van omdat je het nooit luistert'

ik heb een mening als oppervlakkige luisteraar van een paar liedjes van Tupac, dat jullie hardcore-fans zijn van Tupac vind ik best, maar jullie doen dan meteen alsof mijn mening fout is???

/edit: als jullie bijvoorbeeld zeggen dat je een death-metalband teringherrie vind respecteer ik dat, want je wilt en hoeft ook niet de moeite te nemen alle liedjes uit te pluizen om er een mening over te hebben...

|:-

Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  5. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Neee..! Skate kan echt niet rappen! Ik zapte zo naar TMF of The BOX (kweeni meer welke) In ik dacht zo Heeeeeey daz skate ik gelijk :D toen hoorde k het liedje en toen was het :'-(
    (gelijk weer terug naar MTV)

6. Veggie

Veggie Guest

Het is wel zo slim, dan weet je tenminste waar je het over hebt als je je mening geeft ... en niemand zegt dat je Tupac niet slecht mag vinden ...

7. Steven-san

Steven-san Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt allemaal als gasten die moeilijk doen om niets (tenminste, degene die zo lopen te zeiken puur om het zeiken). Skate maakt al langer muziek dan dat de meeste van jullie je eigen reet kunnen afvegen. Mensen die zowaar wat van muziek af weten diggen zijn shit. En als zo'n single er voor zorgt dat hij verder zijn eigen ding kan doen is dat alleen maar relaxed. Als je bv zegt dat hij live bagger is, dan kom je eerder jaloers dan geloofwaardig over. Misschien omdat je je in het echte leven niet achter stomme Gamertags kan verschuilen en wordt gezien voor de kneus die je bent? C ya, wouldn't wanna be ya...

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    bullshit
    mensen die zowaar wat van muziek af weten diggen zijn muziek juist niet...ik ga zowat alleen maar met mensen om die ofwel heel de dag naar rap luisteren of er heel de dag mee bezig zijn en geen van hun digged skate
    :{
    en dat skate lang muziek maakt...wat zegt dat? nix
    vader abraham maakte ook muziek toen ik niet eens geboren was
    en ik dig alleen zn smurfenlied

en DiaLogical staat 29 december in de finale van Unsigned talent

Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  9. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Skate the Great nu op 538 :)

10. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat nummer is vet cool. Zo lauw dat het gewoon dope is. (dat is toch zijn taal?)

;)

Zo ik heb mijn mening geven dus kan deze topic wel dicht ;). Want ik weet alles, maar dan ook alles van hipperhop.

Zo dan ga ik me nu weer ff verschuilen achter me xbox brilletje en gamertag..

ADIO.

FF serieus. Het nummer is idd bout. Maarja er zijn wel meer nummers slecht. Toch ? ;)

Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  11. Blisz

Blisz Plague on words

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nummer op the box gezien en hoop dat skate the great zichzelf niet al te serieus neemt! Of ik ben met mijn 21 jaar te oud voor deze onzin of het is gewoon ECHT slecht. Ik kijk altijd al met afgrijzen naar gamekings als skate aan het woord is. Dat taaltje trek ik dus ECHT NIET. Net als het gehele hiphop/gangsta gedoe.

Morgen naar Placebo, lekkere indie rock ;)
    Wat ik in dit topic doe? Zou het ook niet weten :p

12. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Skate is een lulletje!

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    , omdaaaaaatttt......:confused:

14. BoMxE

BoMxE hihi

Leuk Bevonden:
    0
    Skate een lulletje is

15. WeEzLe^

WeEzLe^ Guest

lol, skate ownt!!

;)

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind skate echt zo'n rat. maar ik heb wel zijn handtekening:D
    k heb dat nummer nog nooit gehoord eigenlijk....

17. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Uch... hij is nu aan het rappen op Yorin, Pepsi concert... Ik denk dat hij zich beter gewoon op het schrijven kan richten. :cool: Maar wel een grappige verschijning.

18. Karelax

Karelax Guest

Jullie moeten Skate niet zo dissen omdat ene nummer, je gaat een voetballer tog ook niet waarderen na 1 wedstrijd? Dat nummer was speciaal voor dat drankje, en die tekst is dus misschien wel van hem (maa rniet wat uit z'n hart kwam) ik heb het nummer niet echt goed genoeg gehoord om iets over z'n vocals te kunnen zeggen maar de Beat is wel ok, en als jullie skates teksten zo kut vinden, ik zie geen verschil tussen hem en veel andere rappers (en ga nu niet dneken dat ik Antie Rap ben, ik luister alleen maar hiphop (echtehiphop) ik luister genoeg om te weten dat hij niet eens zo super slecht is)

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik dit nummer kan luisteren ? ( na lang googl'n kwam ik hier) maar ik heb de video clip nog niet gezien.

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

Deel Deze Pagina