1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zomervakantie 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 jan 2009.

  1. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een heerlijke prijs naar chersonissos :D griek in mn vrienden groep. grieken kennen grieken die grieken kennen, dus we gaan voor geen drol aan een hotel aan starbeach. Paar tenten die ons zo goed als gratis bier schenken. Ik ga niks herrineren van de vakantie..maar eraan denken nu is meuii
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    14 Juli ga ik met mijn ouders naar Aruba voor 3 weken:D
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    2 weken Zuid-Frankrijk met ouders en broertje , en een midweek vennebos met vrienden:cool:
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb eindelijk werk gevonden, nu maar hopen dat ze me aannemen.
    3 weken werken....
     
  5. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga van 5 tot en met 15 juni naar lloret:D
     
  6. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga met 4 vrienden naar Malgrat de Mar van 10 Aug. t/m 23 Aug.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Met me meisje naar Egypte (Hugarda) lekker snorkelen en duiken. 2 / 11 juli!!! En dan nog twee weken vrij om een beetje te klussen rondom het huis :D 3 weken niet werken weet je hoe chill!!! :)
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Werken!:cool:
    Heb nog helemaal geen plannen voor een vakantie dus dat zit er denk ik ook niet in. Ik kan altijd op het laatste moment beslissen om met mijn ouders en oom en tante mee te gaan naar Kroatië maar ik kan ook thuis blijven. Het is namelijk ook wel lekker om 2 weken het uit en de auto voor mezelf te hebben. De reden dat ik veel ga werken is dat ik volgend jaar een half jaar naar het buitenland wil dus moet ik wel geld hebben.
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker 2 van de 3 maand werken:cool:!!

    Geld nodig voor de scooter;)
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf in Nederland :'-(. Word dus waarschijnlijk werken, wil nog een laptop hebben :9.
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kroatië is wel een erg leuk land hoor. Ik ben intussen al 3 keer naar Poreç geweest. Daar kan je echt relax uitgaan. Genoeg Nederlanders gezellige drukte, perfecte water temperatuur en heerlijk weer.

    Ik moet binnenkort beide vakanties betalen Side (Turkije) en Calella (Spanje). Daar gaat ongeveer 1400 euro _0/ Maarja ik vind op vakantie gaan echt de leukste tijd van het jaar.
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Van 6 tot 21 juli naar Portugal met de jongedame :b:

    En als ik terug ben werken, werken en werken :'-(
     
  13. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0

    Volkomen mee eens! Ben zelf 2 jaar geleden voor 4 weken naar Poreç geweest. Was echt een super vakantie :)
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanaf Augustus tot ergens in December/Januari (depends on budget), naar Oost-Europa. Begin Augustus vlieg ik naar Krakow, en vandaar reis ik dan verder naar Warszawa, en verder naar boven, naar Estland, Letland, Litouwen. Verder nog naar de Oekraïne, Tsjechië, Kroatië, Bosnië.. enz. Als laatste stop Berlijn.
     
  15. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    ga samen met mijn meisje de laatste 2 weken van juli weer naar Sharm El Sheikh. Dit is voor ons het derde jaar dat we naar Egypte gaan en vonden Shram vorig jaar leuker dan Hurghada het jaar daarvoor (wil niet zeggen dat het daar niet leuk was, anders hadden we niet voor de derde keer naar Egypte gegaan)
    De planning is ook vooral veel te gaan snorkelen en een aantal duiken maken. Verder vooral relaxen en wat uitstapjes maken.
     
  16. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zit er dit jaar geen vakantie voor ons in...:'-( Moet in september bevallen!:)
    Trouwens de babyuitzet kost dusdanig veel dat ons vakantiegeld zo goed als verdwenen is. Wat een afzetters:mad:
     
  17. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug ;)
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik ben aan het sparen voor mn nieuwbouwappartementje voor volgend jaar dus wil het een beetje save doen. Ik kan A: naar mn broer die sinds kort in Spanje woont. Kost me alleen de reis en verder zakgeld natuurlijk. Of B: mn pa heeft een luxe camper, die mag ik gebruiken. En aangezien een paar vrienden 2 weken naar tjechie gaan kunne we misschien gebruik maken van de camper om daarnaartoe te gaan.
     
  19. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het;)
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    25 juli-1 augustus Renesse, Duin en Strand (voor de 2e keer:{, eigenlijk totaal geen zin:9)
    3-10 augustus Salou!:)
     

Deel Deze Pagina