1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zomervakantie 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 jan 2009.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Morgen naar salou :eek:!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn fout :+ Zaterdag. Daarna door naar die provincie onder Gironde (even naam vergeten). 1 Augustus weer naar huis. Dan 7 Augustus naar Salou.
     
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Eind augustus vliegen we naar Vancouver(Canada) \o/ Dit keer naar Vancouver Island lekker orca's en walvissen in het wild spotten.

    3 weken lang dus ook nog ff weer die geweldige Canadese Rockeys in, letterlijk leven tussen de wilde dieren in de national parks!

    Vorig jaar 13 dagen rondje west canada gedaan, nu ff ruim over en dan 3 weken.. Bepakt met tent en mooie huurauto gaan we erop uit :) Ik heb al veel landen gezien maar West-Canada vind ik tot nu toe nog steeds het mooiste dat ik ooit heb gezien :D

    kan NIET wachten!O-)
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    M'n ouders zijn afgelopen maandag naar italie vertrokken. Ik had de keuze mee te gaan alleen heb deze maar afgeslagen.
    Mijn soort van vakantie komt in januari, dan ga ik voor 6 maanden naar Miami om daar stage te lopen.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik ga nu naar Turkije, Ciao XBW members! kusjes.
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Iemand enig idee waar ik een cheape reis vanaf parijs naar amsterdam kan boeken? Met NShispeed ben ik 188 euro kwijt. Dat moet vast wel goedkoper kunnen. Vertrek 2 augustus.
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga overmorgen naar Aruba, heerlijk!

    Heb echter een vraag: ze hebben daar waarschijnlijk andere stopcontacten, wat voor adapter o.i.d. heb ik hiervoor nodig? En kan ik dan gewoon mijn ipod opladen?
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Net terug uit Malgrat de Mar, anderhalve week zon, zee en uitgaan>Genieten
    Woensdag vertrekken voor 3 weekies naar Zweden > hopelijk ook genieten.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Na 10 dagen thuis te zijn geweest ga ik morgen met 2 vrienden naar Calella! Ik kan niet wachten. Ik heb er zin in.

    Hoe waren jullie vakanties trouwens?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Calella is baas trouwens. Was er een avond heen gegaan, station zag er echt fucked up lelijk uit. Loop je een stukje verder, en dan heb je daar opeens een huge winkelcentrum. :eek:
     
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Uch dit is mijn laatste dag alweer. Maandag weer tentamens..
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Inmiddels al dik 2 en halve maand vakantie :+, ook niet op vakantie geweest. Beetje chillen en werken. Heb nog anderhalve week vrij, waarin ik dan weer ga werken. Anders had ik nog een week, maar aangezien ik naar een andere school ga is dat veranderd 8)
     

Deel Deze Pagina