1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zonsverduistering

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door axess, 3 okt 2005.

1. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    hmm licht leek wat anders, maar zou er zonder er over gelezen te hebben weinig van opgemerkt hebben.

met cd'tje zie je 't wel goed.... maar ''het hoogtepunt'' is al geweest.

zie overigens btj vaag nu.. :confused: keek nl ff recht id zon :p is wel kut!

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn , die fucking bewolking, wacht ik ga terug naar buiten, mijn camera gereed houden,...:D
    Edit: er waren geen wolken(weg getrokken al), maar een zonsverduistering was er ook niet, de zon schijnt wel heeeeeeel fel, fuck man, ben bijna blind, zie nog altijd wazig!

Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  3. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gezien hoor, rond elven. Met 2 zonnebrillen op en nog zag ik daarna vlekken... de zon is er gewoon niet om direct naar te kijken :p

Was wel leuk maar vond de totale zonsverduistering een paar jaar terug veel leuker, dat het opeens pikkedonker werd. :)

4. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is het de hele tijd zonnig geweest en ik heb hem heerlijk met vrienden in me tussenuur bekeken:p iemand was slim om een bril mee te nemen en de rest heeft hem door cds bekeken, best wel stoer dit

Alleen 6 jaar terug in oostenrijk was ie nog veel vetter, helemaal donker enzo _O_

Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    "The truth is out there :9 :p "

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik had daarstraks geen zonnebril aan, denk niet dat het goed voor mijn ogen was:D

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben op m'n werk ff naar buiten gelopen om te kijken, maar zag niks, zon was veel te fel.

Ach boeiend, in maart is er weer een. Alleen jammer dat de volgende complete zonsverduistering pas in 2081 is....

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb niets gezien. Was het eigenlijk ook vergeten :eek:

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zonde, het was echt ongelofelijk mistig hier. Ik had het graag willen zien, maar ik kon nog maar nauwelijks een flatgebouw 200 meter verderop zien.
    Toch nog een mooie foto Devil 6x6!

10. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em wel gezien tijdens gym:D. Bij ons was er helemaal geen bewolking maar het was toch niet zo slim om er zo lang naar te kijken. Ik begon allemaal vlekjes te zien enal. Maar een paar jaar geleden in Frankrijk was ie veel vetter werd het opeens pikkedonker en toen weer langzaamaan lichter egt vet.

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Devil 6x6 echt vette foto! 'k vind het een beetje jammer dat ik het vergeten ben, ik zat te schaken op school :eek:

12. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was niks te zien, maar heb ook niet recht in de zon gegeken, maar met lichthoeveelheid was geen verschil te merken...

Als ik het niet vantevoren zou hebben geweten had ik niks gemerkt...

13. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das toch alleen op dit half rond?
    Anders moet ik ff een vliegreisje boeken k denk niet dat k 2081 haal 8)

14. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou door een cd/brilletje had gekeken had je gezien dat de zon voor 60% verduisterd was:p ik heb het namelijk wel gezien _O_

15. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    schaken op school?
    moeten ze bij ons ook is doen :D (onder lestijd bij voorbaat!)
    -

ontopic: de hele zonsverduistering paar jaar terug vond ik wat indrukwekkender (die 60% viel wel tegen van vandaag) was toen in frankrijk of tunesie geloof ik... op 't strand, werd opeens koud. :)

16. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    waarom schaken? waarom niet xboxen onder de lestijd.:D, maar om on-topic te blijven. ik heb de zonsverduisetering gemist.

17. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik playstation wel eens onder de les. 8)

-

Ik heb gekeken door een lasbril opschool. Het zag er echt mooi uit!!
    Ik heb er ook zonderbril nagekeken *pijnlijk*, zie nog niet helemaal goed.

_O_

Die van een paarjaar terug heb ik niet eens gezien in Zeeland.

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem gezien onder bio met een chipszakje voor mn ogen :+

19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb af en toe naar de zon gekeken maar ik zag helemaal nix bijzonders. Of zou het er aan gelegen hebben dat ik geen cd's of een zonnebril had :confused:

20. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0

Omdat ik van mijn pa een reis-schaakset heb gekregen en die kan je zo opklappen en meenemen. Xboxen vereist een lange stroomstekker , TV , bodyguards om irritante mensen die halo2 willen spelen weg te gooien, en chips.

Deel Deze Pagina