1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zwaargewonde bij bekogeling Rotterdam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 22 nov 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zegt toch niet dat dat hooliganisme rechtvaardigd, hij geeft alleen aan dat je het niet af kunt schaffen het voetbal tenminste. Dus zul je met een andere oplossing moeten komen.

2. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Is het voetbal nog wel zo belangrijk, ook bedrijfseconomisch, als sommigen denken.

Veel clubs zijn de laatste tijd in problemen gekomen. Enkel met subsidies kan men de zaak nog draaiend houden. Zo kun je toch niet over een financieel gezonde sport-sector spreken. Ook heb ik de indruk dat veel mensen voetbal-moe zijn.

Er zijn andere sporten, die met wat meer aandacht in de media, het publiek ook sportplezier kunnen bieden.

De vraag is natuurlijk of hooliganisme bij voetbal hoort... of enkel bij een bepaald soort mensen.

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Om maar bij het begin te beginnen. Ik begrijp ten eerste niet wat een trein uit Almelo in Rotterdam-Zuid deed. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn gebrekkige kennis van topografie. Verder is het me wel opgevallen dat Sparta, vroeger toch wel de "nette" club uit Rotterdam steeds vaker negatief in het nieuws komt met hun supporters. Al twee keer een middenstip gestolen, rellen(tjes). Zou het frustratie zijn? Of hebben onrustzaaiers bij Sparta de kans gezien de boel daar op te stoken?

Deel Deze Pagina