Zware mishandeling na natspuiten met een waterpistool

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 2 jun 2003.

  1. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme staat hoogstwaarschijnlijk niet in jouw woordenboek.

    en wie heeft er nu een grote bek?
     
  2. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    K heb geen zin om verder ruzie te gaan zoeken hier ofzo graag ff alleen reageren op het bericht.
     
  3. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    right.....


    in Nederland is tegenwoordig alles geoorloofd. Ik woon in de buurt van Helmond waar je om de 3 wijken wel een illegale (soft)-drugs dealer hebt.

    Maar als er wat hardere maatregelen worden voorgesteld (och, ik noem maar iets.... doodstraf,legitimatie-plicht) dan springen PvdA en Groen Links meteen naar voren met hun protest.

    En het zijn diezelfde mensen die meer blauw (niet jij blaauw) op straat willen hebben omdat de criminaliteit uit de hand loopt.

    Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd, ik kan me nog een geval in Rotterdam herinneren waar een jongen werd neergeschoten omdat die een sneeuwbal gooide en laatst is mijn schoonbroertje geslagen omdat die blijkbaar een groep jongeren liep te irriteren toen die zijn hond aan het uitlaten was. Maar toen we aangifte deden bij de politie, zeiden ze dat er toch niets tegen te doen was.

    Serieus genoeg blaauw, of moet ik voortan [sarcasme] en [/sarcasme] in me posts gebruiken?
     
  4. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb best wel gevoel voor humor, maar als ik dit soort dingen lees wordt ik altijd een beetje pissig en als mensen dan reageren alsof het allemaal normaal is en excuses gaan lopen verzinnen om het goed te praten. Dan denk ik helemaal waar gaan we heen met zijn allen?
     
  5. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in, maar je kunt er toch niets meer aan veranderen. Hooguit je eigen kinderen goed opvoeden en hopen dat de wereld gaat veranderen.
     
  6. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen kunnen tegenwoordig niks meer hebben, ze vliegen zo uit hun slof.
    Zo was er ook een man die een beetje nat werd door een spat water van een glazenwasser en toen de ladder onder de glazenwasser wegtrok die daardoor naar beneden viel.
    En kinderen slaan is helemaal gestoord dan ben je echt gek bij je hoofd.:mad: :mad: :mad:
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat je in andere landen (groot voorbeeld:Amerika) zoiets in mindere mate/bijna niet tegenkomt.
    Je kan in Nederland gewoon the finger opsteken, maar dan heb je wel een boete van zo'n 200 eurootjes te pakken.
    In Amerika loopt zo'n officernaar je toe en zegt : 'heb je wat tegen mij?
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Daar komt dit soort dingen ook voor. Het is alweer een paar jaar geleden, maar het is daar ooit eens gebeurd dat een jongen iemand z'n auto nat spoot met een super soaker. Die ander stapt vervolgens uit zijn wagen en trekt een pistool en schiet die jongen dood.:mad:
     
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet die gast eens bij mij proberen!!!
     
  10. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    De eerst volgende die mij natspuit als ik aan het rijden ben weet dus meteen wat 'm te wachten staat.

    Tja maar die kutjeugd van tegenwoordig is ook niet meer wat 't geweest is...... en de volwassenen krijgen het ook alleen maar drukker en drukker. En die hebben al helemaal geen zin in die ongein. Het is niet goed wat ik nu zeg, maar de maatschappij verneukt elkaar gewoon en anders niet.

    Die man had 'm ook gewoon een trap onder z'n reet kunnen geven maar een gebroken neus is iets te..... krijg maar eens water in je oog als je aan 't rijden bent. Die jochies zien het gevaar gewoon nog niet dus moeten ze er even op gewezen worden, maar zoals ik al zei een gebroken neus is iets te...

    En praten heeft toch geen zin want dan denken ze toch: Mwa de rest had er geen last van dus we gaan lekker door....Ik durf te wedden dat ze na die gebroken neus ook meteen gestopt zijn. En dat ze nu wel tig keer nadenken om 't weer te doen.

    Mocht dit allemaal gebeurd wezen in een woonwijk waar je stapvoets mag rijden en uit moet kijken voor spelende kinderen. Dan moeten ze hoognodig achter de automobilist aan en bij hem precies hetzelfde aanrichten met uiteraard een extra'tje.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2003
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat er is gebeurt kan natuurlijk niet, maar meestal is het verhaal erg eenzeidig. Het kan zijn dat ze het hebben uitgelokt of dat ze altijd lopen te kloten. Dan is het niet terecht, maar het valt dan te verwachten dat nou een persoon zou extreem kan reageren.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat wil jij doen? Iemand heeft een vette gun, en gaat niet dood?
    of heb je het over het 'main' bericht...?
     
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Hm.. het kan je irriteren maar het was toch gewoon op de auto zelf(wat dus niet uitmaakt)bij die man was volgens mij simpel weg gewoon een draadje los,en idd praten lost niks maar om een kind te schoppen/slaan(mishandelen vind ik zwaar overdreven) is ook niks.
     
  14. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent gewoon gestoord als je een kind slaat omdat diegene je natspuit! :mad::mad::mad::mad:
     
  15. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
    Dit is nog eens goede taal.
    Pvda en groenlinks doen altijd maar een beetje soft en iedereen moet maar sociaal zijn, maar als ze eens gaan opletten dan merken ze eens dat die tijd voorbij is. Iedereen moet zijn eigen kostje verdienen en als dat kostje groter kan zijn dan dat van iemand anders maar je moet die persoon daarvoor wel benadelen dan doen we dat omdat het om het individu gaat en niet om de groepssamenleving.
    On topic:
    Als zo'n kind een sneeuwbal op mij gooit/water op mij spuit als ik over straat loop/fiets/whatever en hij gaat daarna met zun vriendjes staan lachen dan loop ik wel ff naar hem toe om em eens flink de les te lezen. Ik zal hem niet gaan slaan ofzo(behalve als hij een grote bek teruggeeft) maar zal hem wel duidelijk maken dat hij dat niet nog een keer hoeft te flikken.
     
  16. Het hangt echt wel van de situatie af. Als je in de auto rijdt en je krijgt ineens 5 dikke stralen van supersoaker of wat voorn apparaten dan ook op je vooruit, dan schrik je je het lazerus.
    Als ze dan ook nog met z'n 5en staan te lachen en een grote bek geven, dan zou ik ook uitstappen om ze der een op te pompen.
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    _O_ }:]

    -100 tolerantie whehehe 8)
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Grote bek of geen grote bek.. Kinderen hoor je gewoon niet te slaan! Wat je in 't ergste geval van de situatie moet doen is 1 van de kinderen hard bij z'n arm pakken en met een luide stem zeggen:"Waar woont jou moeder?"

    Daar naar toe gaan, situatie uitleggen... Zoontje krijg op z'n flikker.. Klaar


    Wat een kind ook doet, vreemde mensen mogen nooit kinderen slaan!
     
  19. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoorde gister van een goede vriend dat z'n zusje inmekaar was geslagen door 2 wijfen op een scootertje. Gelukkig waren er snel mensen bij, ze gelukkig alleen maar aantal blauweplekken uiterlijk, maar innerlijk? En wat zou er niet gebeurt zijn als die mensen er niet waren? Ik snap het echt niet waarom je kinderen zomaar gaat slaan of wat dan ook.. hoe ziek moet je zijn!
     
  20. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Kleine kinderen moet je wel slaan anders luisteren ze niet meer...

    Gisteren had er 1 van mij bijna de volle lading gekregen.....

    Ik staat op de duikplank, staat een klein meisje voor me die sprong voor 't eerst van de 3 meter af. Je snapt wel die durft niet meteen ik moedig wat aan het duurt allemaal wat langer als normaal, uiteindelijk springt ze toch. Ik wacht netjes boven op de plank totdat ze alle tijd heeft om bij te komen en weg te zwemmen. En wat ik nu zeg komt waarschijnlijk weer verkeerd over...... maar er staat 1 turk op de duikplank en de rest allemaal blank volk en wie trekt z'n bek weer open????? precies die ene..

    Hij zegt: Schiet toch eens op man ...... Terwijl hij zag dat 't meisje voor de eerste keer sprong (en ik dus de tijd nam). Ik draai me om loop naar 'm toe en zeg: Dat had je zekers niet tegen mij of wel.. en toen zij hij gauw : Eumm ik vroeg of je A.U.B. op wou schieten.

    Ik heb 't hierbij ook maar gelaten anders kon ik me abonnement inleveren, maar anders had hij er zeker 1 te pakken gehad.
     

Deel Deze Pagina