De eerst volgende die mij natspuit als ik aan het rijden ben weet dus meteen wat 'm te wachten staat.
Tja maar die kutjeugd van tegenwoordig is ook niet meer wat 't geweest is...... en de volwassenen krijgen het ook alleen maar drukker en drukker. En die hebben al helemaal geen zin in die ongein. Het is niet goed wat ik nu zeg, maar de maatschappij verneukt elkaar gewoon en anders niet.
Die man had 'm ook gewoon een trap onder z'n reet kunnen geven maar een gebroken neus is iets te..... krijg maar eens water in je oog als je aan 't rijden bent. Die jochies zien het gevaar gewoon nog niet dus moeten ze er even op gewezen worden, maar zoals ik al zei een gebroken neus is iets te...
En praten heeft toch geen zin want dan denken ze toch: Mwa de rest had er geen last van dus we gaan lekker door....Ik durf te wedden dat ze na die gebroken neus ook meteen gestopt zijn. En dat ze nu wel tig keer nadenken om 't weer te doen.
Mocht dit allemaal gebeurd wezen in een woonwijk waar je stapvoets mag rijden en uit moet kijken voor spelende kinderen. Dan moeten ze hoognodig achter de automobilist aan en bij hem precies hetzelfde aanrichten met uiteraard een extra'tje.
Laatst bewerkt: 2 jun 2003