Zware mishandeling na natspuiten met een waterpistool

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 2 jun 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor stond iets wat niet kan. (heb mijn waarschuwing al ontvangen:'-( )

/Mod HALLO!

Geintje of geen geintje

DIT ZIJN GEEN GEINTJES!

Gewijzigt door Dioga

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  2. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Was dat een reactie op mij dan ?

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nee, was reactie op niemand.

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik weet 't eigenlijk niet...in eerste instantie was ik geshoked, en van "hoe kan dit nou"...maar ze zullen waarschijnlijk wel geprovoceerd hebben (zo gaat dat nou eenmaal...) ik ben altijd degene die bij dit sort dingen denk "jij komt nog een keer de verkeerde tegen"....tsja...als ze die dan echt een keer tegen komen....

maar het blijft speculeren en een eenzijdig verhaal....

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Precies, zonder het verhaal van die 'kinder-mepper' blijven die kinderen lief en onschuldig. Misschien deden ze ook wel niks meer, maar dat is moeilijk te beoordelen als je het verhaal maar van een kant te horen krijgt.

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jongens en meisjes, dames en heren. Kinderen spelen meestal in een wijk waar langzaam gereden word. Dit zal dus ook in een gewone wijk zijn gebeurd. Naar mijn mening doen jullie net of dit kind een misdaad heeft begaan ofzo. Elk normaal kind doet dit soort dingen wel is ( of waren ik en mijn vrienden een paar jaar geleden niet normaal :{ ). Dit is gewon belachelijk, dat kind is zwaar mishandeld! Zo'n kind is zich van geen kwaad bewust. Jullie zitten al die kinderen allemaal af te zeiken, maar 99% van jullie heeftdit zelf ook gedaan!

7. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat denk ik ook wel.... maar mijn vraag is alleen nog: Had de bestuurder 't raampje open of dicht? Als alleen de auto nat is geworden ja dat vindt ik 't ook in en in triest. Maar als die man 't raampje open had en er is met zo'n super soaker ingeknald.. ja dan verdient dat kind idd een pak rammel.

KIJK zoals je ziet zijn het niet de waterpistooltjes van vroeger meer met zo'n plantenspuitstraaltje..... dit komt meer in de categorie hogedrukspuiten.

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Vind ik niet, ik kan nog best wel begrijpen dat iemand er boos om wordt. Maar om als volwassen vent vervolgens een 12-jarige vol in zijn gezicht te meppen, met als gevolg een gebroken neus, gaat te ver.

9. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zei ook een pak rammel gebroken neus gaat idd te ver.

10. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat jongetje had een gebroken neus en een ZWARE hersenschudiing.

11. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    PLus een zware hersenschudding dat kind kan zijn leven lang nadelige gevolgen hiervan ondervinden.. zoals concentratiestoornissen en heel vaak hoofdpijn enzo.. dat gaat toch nergens meer over??

Ik ben het volkomen met Boomer eens en vindt, al had die vent zijn raampje openstaan dan kan dit gewoon nog niet!!

12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja...t gaat te ver, maar dan hadden ze ouders em maar moeten leren dat ie niet zomaar op andere mensen/auto's/dieren mag spuiten....

(heerlijk b'tje provoceren, maar ik meen de kern wel :+)

13. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dus jij hebt nooit met waterpistolen ofzo op auto's gespoten?

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Of juist wel en toen is ie zo hard geslagen dat ie nu niet meer nadenkt over wat hij zegt.

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm...nee, mijn moeder heeft me geleerd om dat niet te doen...alleen op vriendjes en mensen die 't goed vonden....

tsja...can't help it if you're an....:+

16. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig :{

En zo kan deze thread nog wel eindeloos doorgaan, dat wat die vent gedaan heeft is gewoon iets te hard. Een flinke trap onder z'n reet en 2 dagen niet kunnen zitten was ook genoeg geweest.

En daarbij weet je niet hoe alles precies gebeurd is dus voor de rest is 't alleen maar gokwerk.

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, tuurlijk is het overdreven wat er is gebeurt. Maar om die reden lijkt het mij niet onmogelijk dat dat jongetje wel wat meer deed dan met z'n waterpistooltje schieten.

Ik zeg niet dat het rechtvaardig is wat die man heeft gedaan, ik zeg alleen dat je er rekening mee moet houden dat die jongen ook wel wat meer gedaan heeft.

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Actie = Reactie

Alleen is in de loop der jaren het verband zoek geraakt.

19. Voor hetzelfde geld zaten die kereltjes ook nog met stenen op die gast z'n auto te gooien toen die gestopt was. We kunnen het nooit weten. Zij vertellen hun verhaal en hangen de zielige jongetjes uit die ow zo onschuldig zijn. En sommige van jullie zeggen wel 'kind van 12' Maar je hebt al bijzonder bijdehante pokkeventjes van 12 rondlopen. Okee hij had hem niet vol op ze neus moeten slaan, maar een flinke rotschop onder ze aars zal die best verdient hebben.

20. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Nou doe jij precies hetzelfde wat jij anderen verwijt. Je zegt dat we nooit precies kunnen weten wat er is gebeurd. Dit weet je dus zelf ook niet, maar je zegt wel dat die jongens een rotschop waarschijnlijk wel verdiend hadden.:{

Deel Deze Pagina