1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2


    [​IMG]

    [gb]Forza Motorsport 3[/gb]
    Ontwikkelaar: Turn 10
    Uitgever: Microsoft
    Genre: Simulatie Racer
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: Spelers: 1-2 / Spelers co-op: 1-2 / Multiplayer versus
    Opties: -
    Releasedatum: Oktober 2009
    Officiële Website: Klik
    XBW Gamepage: Klik
    Games uit de serie Forza Motorsport:
    Forza Motorsport 1
    Forza Motorsport 2

    [gb]Informatie=(/gb]
    [​IMG]

    Forza Motorsport 3 doet alles grootser en beter dan het vorige deel in de serie. Ook moet de race-simulatietitel toegankelijker worden voor jong en oud. Dit wordt gedaan door een 400 verschillende bekende en minder bekende auto’s van 50 automakers aan te bieden die in 100 verschillende echte, waaronder de Suzuka, Nürburgring Nordschleife en de Sebring International Raceway, maar ook exotische verzonnen locaties zullen racen. In totaal zullen spelers een 200 verschillende evenementen moeten proberen, zoals Circuit, Oval, Drag, Drift, en Timed Events. De mogelijkheden om het spel aan te passen aan je eigen voorkeuren zijn eindeloos. Zo kun je kiezen om verschillende gameplay-hulpjes aan of uit te zetten en met de ‘gameplay-rewind’ features terug te gaan naar een punt waarop je een fout maakte. Ook kun je met auto-tuning je machine automatische aan laten passen, of je kunt zelf alle details bepalen van bandenspanning tot welke bumper je gebruikt. Elke aanpassing heeft effect op je wegligging met het nieuwe en hyper-geavanceerde zwaartekracht-simulatiesysteem.

    De auto’s hebben tien keer zo veel detail als de auto’s in Forza Motorsport 2 en het spel belooft op een strakke 60 frames per seconde te draaien. Spelers kunnen natuurlijk weer zelf hun auto’s beschilderen met de Livery Editor of aanpassen in de Deep Tuning Garage en hun creaties verkopen in de Auction House. In de nieuwe leaderboards zijn niet alleen tijden te zien, maar ook de beste schilder en autotuner. De single-player spelmodus zal een gepersonaliseerde kalender voor je maken uit alle evenementen zodat er geen twee races de zelfde zijn en je vooral racet in de auto’s en op de banen die jij het leukste vindt. Online zul je je eigen races kunnen maken met de Rules Editor en stoere races kun je opslaan om vervolgens een stoere video in elkaar te zetten die je met vrienden kunt delen.​

    [gb]Nieuwtjes[/gb]
    Forza Motorsport 3 op twee discs
    Forza Motorsport 3 wordt dusdanig groot dat hij geleverd zal worden op twee discs. Dit is duidelijk geworden uit een interview dat de Amerikaanse website Joystiq had met de content director John Wendl van Turn 10. Wendl zegt over de verdeling van de content op de discs het volgende:



    Nadat er gevraagd werd of de content van de tweede disc kon samenwerken met de content van de eerste disc, werd dit door Wendl bevestigd. Dit komt er dus op neer dat de data op de harde schijf van de Xbox 360 geïnstalleerd moet worden, wil je alles uit de game kunnen halen. Forza Motorsport 3 staat gepland voor een release later dit jaar.

    Getipt door - apjekills

    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]
    [gt]57471[/gt]

    [gt]50145[/gt]

    [gt]50004[/gt]

    [gt]50000[/gt]​

    [gb]XBW Gamertags=(/gb]

    Voeg hier je gamertag toe

    [​IMG]

    [gb]Vorige delen=(/gb]

     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien kun je nog een gamertag-generator toevoegen aan de startpost?
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft die lapper achievement ben ik er al achter..
    Ik kies altijd circuit en ga dan een lap doen.. je moet dus time trial kiezen en dan op a drukken om te gaan racen , beetje dom maargoed :9
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    :thumbs:
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nies!

    Ik had het gelezen Chorus, over die leaderboards. Ik ben het in dat geval helemaal met je eens, zal wel weer 1 of andere rare glitch zijn... Toch jammer dat deze bugs/glitches er altijd in zitten (ik snap dat het nooit foutloos wordt/kan) maar het is gelukkig geen bug die de economie weer verpest :)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  6. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    350 met de Datsun _O_ En hij is nog niet full upgraded *)

    Ding heeft nu al ongeveer 850 pk ofzo :+ Remmen zijn nog standaard ofcourse
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    In Forza 2 was er zon zelfde glitch, wilden ze eerst die glitchers/cheaters eruit halen, maar was te veel werk, hadden ze maar de totale leaderboards gereset:{
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat dacht je van een Veyron met ~1275 pk :)*).
     
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de datsun heeft veel meer style. Een echte early seventies auto met een skylineblok erin, wat wil je nog meer O-)

    Hij is trouwens onhandelbaar zonder TC :emo:
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt, ik heb van Storefront een nice vlammendesign gekocht, pimp velgjes eronder gezet en hem wat verlaagd. Ik zal dadelijk wel even foto's maken want hij ziet er echt gaaf uit.

    Bij drag racen lukt het me trouwens niet om zonder wheelspin weg te komen met die Datsun. Ik kan wel heel rustig beginnen met gas geven maar dan ben ik meteen 4 seconden kwijt over de eerste 15 meter ofzo. Ik rijd met alle assists aan misschien ligt het daar aan? Of heeft iemand wat tips over het afstellen van bijvoorbeeld gear ratio's zodat ik dus veel minder wheelspin heb bij de start.
     
  11. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Wtf ik wil Forza 3 openen krijg ik deze melding:

    En dit mag betekenen???
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je alle assists uit? Want anders moet je traction control eens aanzetten, stopt de wheelspin bij de start meestal.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als de TC steeds ingrijpt zal je langzamer gaan. Kan je goed zien aan de toerenteller die steeds terug valt. Maar zet je Diff acceleration wat lager. En bandenspanning omlaag aan de achterkant. :)
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee ik bedoel alle assists aan. :9

    Ja klopt, als ik bij de start ook maar een beetje gas geeft dan zit hij meteen tegen de 8000 toeren aan en valt hij terug. Ik zal dadelijk eens de tips van jou toepassen. Bedankt!
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Toch jammer dat dingen die je koopt via Storefront of auction house gelocked zijn. Soms wil je net iets aanpassen ofzo.
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat je xbox omgebouwd is? Meerdere mensen jou als cheater hebben aangegeven. Of een fout van Microsoft > In dat geval xbox herstarten > Als je dezelfde message krijgt Mcrosoft bellen.
     
  17. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Xbox is niet omgebouwd, Hoe zou je moeten cheaten met Forza 3, en herstarten ga ik nu even proberen. Want dit is niet chil |:-

    Btw, het kwam nadat Forza 3 was geupdated
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is echt flink balen idd :mad:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet wat voor achterbanden je hebt. Maar als je zoveel pk hebt dan heb je ook hele dikke achterbanden nodig. :)
     
  20. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eerst deed Forza het wel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina