Man, nu kreeg ik zelfs een trophy wat je pas veel later hoorde te krijgen.
Dit is ronduit cheaten. Ik ga me in proberen te houden en de crappy auto's gebruiken.
Eventjes algemene mening over NFS Rivals: Het is geen Most Wanted.
Zo.
Het zijn soms de kleine dingen zoals geen duidelijk zichtbare billboards incl leaderboards + avatar en deels de grote dingen zoals het onderaan de ladder beginnen met crappy auto's. Ik vond dat een verademing in Most Wanted, dat iedere auto al vanaf het begin gewoon top was. Dat zorgde voor ongecompliceerde fun, ipv beslissingen nemen of je nu die ene nieuwe upgrade wilt of toch een nieuwe auto kopen. Nu is dat natuurlijk niet persé slecht (had je ook in Underground en die game was geniaal), maar... ik heb dus liever Most Wanted. Ook dat zoeken naar die plekken waar auto's verstopt stonden was leuk. Leuker dan sparen voor auto's
Ook de wereld is... leger? OK, ik ben nog niet overal geweest! Maar ik hoop dat er ook nog een stad gebied is?
Klinkt negatief...Negatiever dan mijn bedoeling is, want het is wel een leuke game. Ik heb gewoon een heel hoge pet op van Most Wanted. Is uiteindelijk een van mijn favoriete racers van de afgelopen generatie geworden.
Wat bijbehorende gameplay.
Ik doe niks interessants of uberhaupt iets fatsoenlijks, maar ach. Omdat het kan.
Klik om te vergroten...