Er is nog maar weinig over bekend,maar dit game spreekt me enorm veel aan!!!
Ontwikkelaar:
Capcom Production Studio 2
Uitgever:
Capcom
Nederlandse uitgever:
Electronic Arts Benelux
Releasedatum:
Q4 2006
Genre:
Actie
Platform:
Xbox 360
Online speelbaar:
Ja
Aantal spelers:
Niet bekend
Minimum leeftijd:
Niet bekend
Website:
Niet beschikbaar
Capcom heeft afgelopen zaterdag op haar persconferentie in Tokio de Xbox 360 titel Lost Planet aangekondigd. Lost Planet speelt zich af op een genadeloze koude planeet, waar de mensheid worstelt om te overleven. Hier moeten ze het opnemen tegen de gevaarlijke buitenaardse beesten en monsterachtige wezens die zich bevinden op de planeet. Naast een singleplayer zijn er verschillende multiplayer opties beschikbaar waarin ook op Xbox Live in een coöperatieve modus gespeeld kan worden.
Een groot aspect zullen de voertuigen gaan spelen in Lost Planet. Je zult kunnen kiezen uit grote variatie van gevaartes waarmee je de planeet kunt verkennen, maar waar je natuurlijk ook de vijand een kopje kleiner zult kunnen maken. De planeet zal een koud klimaat kennen, verwacht dus sneeuwstormen, ijsstormen, gigantische gebergten en ijsvlakten die allemaal gigantisch zijn ontworpen. Lost Planet verschijnt exclusief voor de Xbox 360 en komt van de makers van de Onimusha en Devil May Cry series. Het spel staat in Europa gepland voor het einde van 2006.
meer info:
xboxworld
screens:
De screen hierboven vind ik zoooo vet! Nu kan je eens echt in diepe sneeuw stappen, en hele sneeuwgebeuren(sneeuwstormen, andere weersomstandigheden staan me heel fel aan in een actiegame, dit maakt het zoveel meer intenser,...)
Laatst bewerkt: 21 feb 2006