1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Pro Evolution Soccer 6



    [​IMG]

    Informatie:
    Licenties:
    Officiele licenties zijn er voor:

    Eredivisie
    France Ligue 1
    Premiera Division
    Serie A

    Het gros (90%) van de Internationale teams is voorzien van een officiele licentie (nu ook Nederland met officiele kits en namen).

    Verder:

    Echte spelersnamen van clubs in de Bundesliga en Premier League (alleen de namen van de league en de teamnamen moet je aanpassen). Hier is op ik dacht PesInsight een lijstje van te downloaden. Met een half uurtje heb je alles gehad.

    Verder zijn er nog veel rest of world clubs die de officiele licentie hebben, zoals FC Porto, FC Kopenhagen, etc. etc. compleet met kits.

    Echt alles is te editen in PES6. Zelfs de namen die de commentator moet zeggen. PES5 bijv. had geen officiele namen van het Nederlands Elftal. Van Nistelrooij was Von Nistelraum.

    Bij Man Utd. klopte het wel en werd hij ook Van Nistelrooij genoemd.

    Met de editor kun je dan aangeven dat Von Nistelraum commentaarnaam veranderd in Van Nistelrooij, je wijzigt zijn naam tekstueel en op de achterkant van zijn shirt en je hebt Van Nistelrooij in het Nederlands Elftal staan.

    Maak je daarover geen zorgen. Je kunt shirts die geen reclame hebben zelfs voorzien van shirtreclame, door dit uit te kiezen, of door zelf iets te tekenen.

    Er schijnt trouwens een apparaat te zijn waarmee je dingen naar de 360 kunt kopieeren. In dat geval zou je dus wel een optionfile kunnen releasen.

    met dank aan Jows...heeft ie paar dagen geleden gepost!


    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport (voetbal)
    Release: 27 oktober 2006


    XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1333/pro-evolution-soccer-6/


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailers
    Franse review + gameplay footage

    Overige threads
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Fifa 2007
    Fifa 2007 [Deel 2]
    PES vs Fifa
     
  2. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn gewoon al een 5e deel voor de release :D
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    5-0 man, die gast werd dik ingemaakt.
     
  4. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nog even en dan is het er.
     
  5. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat zullen we dan allemaal blij zijn :D
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, alleen ben ik iets minder gestemd nadat ik vandaag op dit forum ben geweest en achter wat minpunten ben gekomen

    maarjah.. desondanks kijk ik er nog naar uit..
     
  7. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    zou mooi zijn als ie morgen in de winkels ligt :)
     
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    Over die editmode, tuurlijk vind ik t ook zonde. Was altijd wel geinig om er ff mee te kloten natuurlijk :) Maar we zijn wel erg verwend door konami die dat er elke keer instopte. Volgens mij had fifa namelijk nooit een edit mode op de consoles. Maar dit kan ik ook fout hebben:): . Maarja ik koop dit spel toch wel. Ik weet 100% zeker dat ik me ermee ga vermaken. Vooral online, en dan heeft die editmode toch geen zin evenals de replays ... dus ik zit er niet heel erg mee eigenlijk:eek:
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou heel erg mooi zijn als hij morgen in de winkels ligt maar ik zelf denk toch op zijn vroegst woensdag :)
     
  10. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom staat er in de OP dat er wel in editmode inzit? die zit er toch niet in?
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    wat is OP?

    maja miss ps2 versie gelezen?
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Een veld is een veld, je voelt echt geen verschillen tussen bijvoorbeeld: 34 stadiums. Maar dus de minpunten van mensen zijn.
    PES6: slechte edit-mode, weinig stadiums, replay niet saven
    FIFA 07: slechte gameplay, slechte graphics, héél makkelijk scoren, geen trucjes en héél makkelijk langs spelers.

    Maar wat komt een voetbal spel erop neer, gameplay. En niet wat er omheen is.
     
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit er wel in, maar niet volledig, je kan alleen maar spelers editen
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom gaan mensen raar doen ( deeltje 4...) over stadions.. niet kunnen saven van goals,edit we kunnen nog niks zeggen je hebt de gameplay niet eens gespeeld het zijn natuurlijk wel minpuntjes maar je kunt niet alles hebben.
    maarja je moet zelf weten als je voor fifa gaat wat nog steeds houterig is, dan krijg je veel spijt :D
    volgende pes word duidelijk beter :D
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Openingspost
     
  16. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    het klopt dat voetbal om de gameplay gaat..

    maar als het daadwerkelijk zo is.. dan kan ik net zo goed niet de 360 versie spelen maar gewoon ff de ps2 versie kopen.. bijna zelfde gameplay..

    het is al 100x gezegd het oog wilt ook wat en zeker met een next gen console.. als die onzin er niet inzin dan is dat erg jammer iets wat je niet verwacht van een next gen game..

    Zelf vind ik het klote dat er maar 8 stadions in zijn.. tuurlijk een veld is een veld maar met de voorgaande delen van pes vond ik het altijd leuk om op een bepaald veld te spelen.. klinkt raar maar met 8 stadions is het wel wennen opzich maar erg jammer dat er niet meer inzit..

    PES6 gaat ten eerste om de gameplay, MAAR alles wat erom heen zit moet next gen waardig zijn.. en dat idee heb ik niet..
     
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    dat valt me nu pas op :9 maar Grygera heeft dus ook eigen gezicht wel vet.. iig zo lijkt t op 4e screen :)
     
  18. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    goed gezien knulletje !!
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    ja heh.. wijffie:'-(
     
  20. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je dat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina