Pro Evolution Soccer 6 [deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]


    Informatie:

    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport (voetbal)
    Release: Reeds verschenen

    Licenties:
    Officiele licenties zijn er voor:

    Eredivisie
    France Ligue 1
    Premiera Division
    Serie A

    Het gros (90%) van de Internationale teams is voorzien van een officiele licentie (nu ook Nederland met officiele kits en namen).

    Verder:

    Echte spelersnamen van clubs in de Bundesliga en Premier League (alleen de namen van de league en de teamnamen moet je aanpassen). Hier is op ik dacht PesInsight een lijstje van te downloaden. Met een half uurtje heb je alles gehad.

    Verder zijn er nog veel rest of world clubs die de officiele licentie hebben, zoals FC Porto, FC Kopenhagen, etc. etc. compleet met kits.

    Echt alles is te editen in PES6. Zelfs de namen die de commentator moet zeggen. PES5 bijv. had geen officiele namen van het Nederlands Elftal. Van Nistelrooij was Von Nistelraum.

    Bij Man Utd. klopte het wel en werd hij ook Van Nistelrooij genoemd.

    Met de editor kun je dan aangeven dat Von Nistelraum commentaarnaam veranderd in Van Nistelrooij, je wijzigt zijn naam tekstueel en op de achterkant van zijn shirt en je hebt Van Nistelrooij in het Nederlands Elftal staan.

    Maak je daarover geen zorgen. Je kunt shirts die geen reclame hebben zelfs voorzien van shirtreclame, door dit uit te kiezen, of door zelf iets te tekenen.

    Er schijnt trouwens een apparaat te zijn waarmee je dingen naar de 360 kunt kopieeren. In dat geval zou je dus wel een optionfile kunnen releasen.

    met dank aan Jows...heeft ie paar dagen geleden gepost!



    XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1333/pro-evolution-soccer-6/


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailers
    Franse review + gameplay footage

    Reviews
    IGN

    Overige threads
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6
    Deel 7
    Deel 8
    Deel 9
    Deel 10
    Fifa 2007
    Fifa 2007 [Deel 2]
    PES vs Fifa

    Et voilà, part 11.

    Startpost overgenomen van Goiz, die hem overgenomen heeft van freakyoliver :thumbs:
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Deel 11 alweer\o/

    Anyway, ik heb de game vandaag pas gekregen maar ik ben er zeer in m'n nopjes. Jammer dat de edit functie niet zo uitgebreid is als in vorige delen maar het voetbal, waar het omgaat is echt weer top:)
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    net een wedstrijd waar je met gemengde gevoelens op terug kijkt...

    ik sta met rust 5-0 achter, maar ik ging door en kwam op 5-4! maakt hij 6-4, scoor ik vlak voor tijd 6-5 en mis ik in de blessure tijd 1 op 1, dat is best verneukt dat je 1 helft met 5-1 wint maar toch de wedstrijd met 6-5 verliest...
     
  4. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Jongens, ik heb nog niet al teveel ervaring online, maar ik denk dat ik iets fundamenteel fout doe. Ik kan goed passen, maak veel kansen, maar om 1 of andere reden kan elke halve gare gewoon tien miljoen kansen creeeren tegen mij, en komen ze makkelijk 1 op 1 tegen mijn keeper. Nu doe ik dit ook wel bij anderen, maar bij hen lukt het echt elke keer. Ik weet zeker dat dat aan mijn verdedigings-techniek ligt. Ik weet dat ik niet te gauw moet instappen, maar what else? Ik druk wel vaak a+x tegelijk in om druk te leggen als de tegenstander de bal heeft en dacht misschien dat dat het was, maar als ik dat niet doe loopt de tegenstander rustig door het hele veld heen.

    Enige tips???
     
  5. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Je loopt denk ik te snel op je tegenstanders af waardoor een van hn spitsen vrij komt te staan en weggestuurd kan worden met een steekpass.
    Wat je moet doen is gwn wat behoudener verdedigen op het middenveld gwn druk zetten met je middenvelders en als het kan de tegenstander wat naar buiten dringen zodat als je l/r back voorbij wordt gegaan altijd nog wel een dc heb staan in het centrum.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    @ kyo

    als 1 van zijn spitsen op jouw verdedigers af komt helpt het ook vaak om achteruit te lopen. hij verwacht dat niet en weet niet wat hij moet doen. en dan moet je opeens instappen en dat werkt meestal. je moetbij een 1 tegen 2 situatie de speler met de bal een klein beetje ruimte geven om te schieten door de vrijstaande man half te dekken, de verlijding wordt dan zo groot dat hij zelf schiet wat meestal niet goed gaat.
    maar het is vooral belangrijk om niet te happen en je tegenstander een zet te laten doen.
     
  7. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    DonJordi and Viktortje, bedankt voor jullie reacties. De tips die jullie geven pas ik echter ook toe. Misschien ben ik gewoon crap in verdedigen en moet ik meer ervaring opdoen aangezien ik normaal gesproken alleen de cpu als tegenstander heb... of misschien is het niet makkelijk uit te leggen in woorden. 1 van jullie morgen tijd voor een potje, zodat jullie kunnen zien wat er misschien mis is met mijn spel...
     
  8. djamez

    djamez Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds gisteren heb ik pro evolution soccer 6, als ik niet hd speelde, werkte het normaal, maar nu staat het in hd en kan hij de disc niet lezen, andere spellen gaan wel in hd..snap ik niet echt.. iemand die een oplossing weet?
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben net begonnen met de Master League en heb de moeilijkheidsgraad op Amateur gezet. Maar ik heb echter nog steeds moeite om wedstrijden te winnen. 1-0 is dan ook het maximale wat ik tot nu toe heb weten te halen. Nog even goed oefenen:'-(
     
  10. djamez

    djamez Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ok spel werkt nu terug, maar how the hell geraak je voorbij die verdediging in regular, niks helpt, passen worden altijd onderschept, een man passeren kan blijkbaar ook bijna niet meer.. pes5 vond ik dan wel leuker, kon je tenminste eens een man passeren en een leuke pass geven.. alles gaat gewoon veel te vlug
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb ik ook.

    Op Beginner is het spel veels te makkelijk en op Amateur verlies ik of maak ik slechts 1 goal in een wedstrijd. Rare verdeling maar goed, ik train train en train.

    :+
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk, in de laatste 5 wedstrijden heeft PSV gelijkgespeeld tegen Feyenoord en RKC en verloren van Heracles en NAC _O_ Oftewel ik sta weer gelijk met hen met 80 punten. De laatste wedstrijd moest ik nog tegen hun, stond ik 2-0 achter bij rust. 80e minuut, Babel scoort via een snoekenduik-kopbal en in de laatste minuut had Suarez nog een uitbraak waarna hij hem rustig over de keeper kon schieten. 2-2! Op doelsaldo kampioen geworden \o/
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ben met Lazio nieuwe ML begonnen. Na 3 seizoenen een meesterlijk team. Ging als 2e naar de 1e divisie met engelse ploegen. Sta nu halverwege nu 8 wedstrijden, wel tegen de moeilijkste clubs op de derde positie.

    In de transfer periode nog een fatsoenlijke RB kopen en en de Argentijnse spits Aguero als invaller erbij en dan steeds meer reserves aankopen.

    Diego Tardelli de braziliaan en Wallner voorin zijn een geweldig koppel. Als AMF/SS heb ik dan de Argentijn Zarate er achter staan die geweldig kan dribbelen en diepte passes geven.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb je Suarez gewoon gekocht of heb je op de 1 of andere manier PES6 geupdate?:cool:
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja vergeten te vertellen. Ik heb gewoon de naam van Rosales veranderd in Suarez en zijn sterke been verandert naar Links:+ Ach die Zuid-Amerikanen allemaal één pot nat he ;)
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Goed idee:9 Het gaat om het idee he:eek:
     
  17. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren een hilarische pot gespeeld online. Tegenstander komt binnen een minuut 2-0 voor en ik maar kansen missen voor de rest van de helft.

    Tweede helft maak ik gewoon 5 goals. Die Brit schreewde het uit van frustratie en zat maar te mompelen hoe oneerlijk alles was (hoorde hem niet duidelijk - heb zelf geen headset). Echt lachen.
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij iets uitleggen..

    Ik speel voor t eerst PES 6.. Na jaren Fifa!

    MAar online zijn is mijn team zo traag als dikke stront.. En dat ligt echt niet aan lag ofwat.
    Tegenstander is tien keer feller/sneller..
     
  19. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb ook dik vaak dat ik gewoon veel beter speel maar geen bal in het net krijg, en dat dan je tegenstander echt zo'n lucky goal maakt. Dik irrtant dat
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Doet me denken aan mijn partij tijd terug. Koos per ongeluk Hongarije en de ander Spanje. Ik kreeg 1 counter aanval en die ging er in. Hij de hele wedstrijd op me doel raggen en niks. ;)
     

Deel Deze Pagina