Zelf een jaartje de MER gedaan op de HvA alleen vond 't maar niets.
De stof zelf was opzich wel boeiend, alleen je gaat nergens dieper op in. Je schamt overal alleen het oppervlak van.
Vond ik toch wel een gemis en best zonde van m'n tijd.
Eerste week erg goed, alleen ben wel beetje bedrogen uitgekomen wat programma betreft.
Werd gezegd veel projecten en in groepjes werken etc maar dat komt pas in het tweede half jaar en het zijn er dan maar 2 projecten en heb totaal nog geen groepsverband.
Wat wel relaxed is, is dat je per blok maar 3 vakken hebt en per vak 5credits krijgt dus je besteed redelijk veel tijd aan elk vak wat opzich wel beter is.
In de tweede week was ik er wel ff klaar mee. Werden weer allemaal dingen veranderd aan het programma, lessen klopte niet, chaos alom en een te brak rooster dus ik was er helemaal klaar mee en zat te denken te switchen naar een andere opleiding.
Kwam miss ook wel omdat er die week al 3 gestopt zijn en de punten die zij aangeven waarom te stopte mij ook dwars zaten.
Toch maar wel ff doorgezet en nu bevalt het al wel weer een stuk beter.
Heb de hoeveelheid werk toch wel een beetje onderschat
Toch wel elke dag HW maken en lezen etc.
Wat ik wel een beetje irritant vind is dat alle lessen verplicht zijn geworden evenals het maken van huiswerk dat elke dag ingeleverd moet worden
Komop zeg, ik doe HBO, ben ik wel verstandig genoeg om te beslissen of ik wel of geen HW moet maken etc.
Laatst bewerkt: 21 sep 2011