Laat ik dan ook maar even mn mening schrijven
Modnation Racers +-
Een game die al eerder is verschenen op de ps3, en eigenlijk de mario kart was voor de playstation bezitters is dus nu ook verschenen voor de ps vita. Modnation racers voor de vita is een spel wat je snel even tussendoor oppikt en weer weg legt. Helaas werd er al snel duidelijk de game stukke kleiner is dan zijn voorganger op de ps3. Zo heeft hij geen multiplayer (nouja, geen volwaardige ). Maar toch kan je je goed vermaken met de singleplayer, en anders wel met downloads zoals karts en mods van de andere spelers. De game bied genoeg uurtjes plezier, maar wanneer je wat verder komt in de singleplayer zal je merken helaas dat je steeds meer last krijgt van framedrops wat uiteindelijk heel erg hindelijk wordt en voor sommige zelfs onspeelbaar. Maar ondanks de negatieve punten is het toch wel een game die je momenteel scoort voor onder de €20 toch wel een leuke game, maar ik zal zeggen dat je er niet teveel van moet verwachten. Dus na mijn mening heeft deze game net aan een voldoende, +-.
Resistance Burning skies, -
Een game waar toch wel veel verwachtingen voor waren, heeft die zeker niet bij iedereen waar gemaakt. Zo heeft de game niet zo een hele lange singleplayer, ook al zet je hem op het moeilijkst loop je er nogal snel doorheen. Helaas is het verhaal wat je beleeft ook een beetje wazig, en dan hebben we nog de multiplayer. Een mode die voor verschillende mensen onspeelbaar is omdat je verplicht bent een bepaalde nat type te hebben (nat type 2). Wanneer je dat iet hebt kan je dus geen multiplayer spelen, verder is de multiplayer na een paar uur ook niet leuk meer. Maps zijn niet bijzonder, en er zit verder weinig uitdaging in het levelen en/of het behalen van nieuwe attachments/wapens. Voor de prijs dat die wordt aangeboden is gewoon teveel, en dus voor mij helaas een onvoldoende, -
Laatst bewerkt: 24 nov 2012