1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]

    Game: Call of Duty 4: Modern Warfare

    Platforms: Xbox 360, PS3, PC

    Uitgever: Activision

    Developer: Infinity Ward

    Genre: Eerste Persoons Shooter

    Release datum:Xbox 360,
    Reeds verschenen


    INHOUDELIJK



    SCREENSHOTS


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    Online Ranks:


    [​IMG] [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]


    TRAILER

    [gt]21257[/gt]
    http://www.gamershell.com/download_18925.shtml

    Topics:
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6
    Deel 7

    Startpost mogelijk gemaakt door: Inf1nity
     
  2. cruelduty

    cruelduty Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben pas vandaag begonnen met wat oldskoolers om online te gaan spelen, gelijk met de update. Zelfs deze newbie lukt het met een sniper iemand te killen binnen 1 a 2 schoten.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Barret 50. Cal + ACOG scope = :thumbs:
     
  4. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja..Het enige wat ik kut vind is dat ik weer al mn wapens moet unlocken (niet dat ik er zó veel had in de beta, maar ik mis ze toch)

    Achja, ben nu level 6 geloof ik, ben nu met SP op Veteran begonnen (vet lastig op sommige punten trouwens... het lijkt wel of er een grote pijl boven mn hoofd hangt waarop staat "gooi alle granaten hier" of zoiets dergelijke.. Echt niet normaal en eigelijk niet eens realistisch meer :x
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf? ik heb nu niks anders dan lag met een groepje spelers waar ik altijd mee speel...

    I.p.v. de beste host kiezen, kiest ie elke keer de slechtste host (twee gele stipjes) en heeft iedereen die in de lobby komt, ook twee gele stipjes of een rode stip.

    De lag is nu ook echt lachwekkend slecht... geen millisecondes meer, maar gewoon een hele seconde, wat fataal is in een snelle game zoals deze.

    Iemand anders dit ook zo ervaren? het ziet ernaar uit dat iemand met een slechte connectie in 1 keer ook mag hosten na de update.. resultaat is dat je super slechte potjes krijg VOL met lag... mijn verbinding is verder prima.
     
  6. Strijder 079

    Strijder 079 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook opnieuw beginnen zonder dat je lvl 55 bent?
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, door op een ander account te spelen. Je kan je gegevens niet resetten.
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ben sinds eergister ook begonnen met de multiplayer, had eerst de SP uitgespeeld op Veteran. Ben nu al lvl11, gaat best wel snel
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik had alleen gisteravond een paar potjes met lag toen ik in een party van amerikanen, canadezen en schotten zat. Maar ik was niet de enige met lag. Voor de rest heb ik alleen maar goede potjes gehad gister zonder lag. Dus ook een flink aantal groundwar matches die helemaal vol zaten zonder lag. Ook op het moment dat hun hele team rook ging gooien kwam er geen lag. Opzich een hele verbetering ten opzichte van voor de update.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik had gister voor het eerst lag. En ik was zo lekker bezig en opeens begon ik dodelijk te laggen, vijanden liepen langs me en ik maar blijven schieten maar ze gingen niet dood. :mad:

    Voor de rest gaat het altijd perfect, beter dan bij GoW.
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Uit vorig deel:

    Waar slaat deze reactie nou op. Leer eens normaal reageren. Jij hebt toch niet gezien hoe ik toen speelde of wel? Ik zat iig achter een rotsje in overgrown daar schoot ik een magazijn op iemand leeg zonder dat hij ook maar iets afging. Dus ik weet niet wat jij nou staat te kletsen want jij hebt het niet eens gezien. Ik schoot veel beter met de sniper voor de update dan nu.

    Verder vind ik de update ook slecht. De spawnplekken zijn nog slechter dan dat ze al waren. Ik start vaak genoeg tussen de vijanden in.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik merk ook dat ik erg vaak spawn tussen de vijanden in. Maar ik heb de game pas drie dagen dus kan ik niet oordelen over hoe het was voor de update. Ben nu bij missie drie, vooral missie twee vond ik erg indrukwekkend! Online is het ook erg cool, alleen vind ik het jammer van die regen van grenades. Ga je het hoekje om, liggen er alweer twee grenades voor je neus.
     
  13. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    klote update zeg, beter komt er snel een nieuwe waar die spawn plekken weer normaal zijn. Ook die snipers boeid met niet want dat ging bij mij ook altijd al goed.
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind die update wel chill hoar, kheb ook geen last van lag..die spawnplekken zijn soms wel kut, maar daar heb ik haast geen last van en het gebeurde ook wel eens zonder die update..en ik ben toch geen sniper ofzo dus kzit zoiezo best wel dicht telkens bij de enemie

    laterss_0/
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Moet je eens de Singleplayer op Veteran doen, daar vliegen de granaten ook om je oren. Damn werd daar zo ziek van toen.
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag echt een bizar moment gehad. In de map shipment spawnde ik gewoon precies op dezelfde plek als een vijand. Hij stond alleen iets achter me en schoot me met 1 schot door mn hoofd. Echt te vaag, was gewoon in het begin van het potje, de eerste keer dat iedereen spawnde zeg maar.

    Ook nog iets vaag meegemaakt met een maat van me, we hadden(onbedoeld)precies tegelijk een airstrike ingezet, haha 2 airstrikes tegelijk en hun hele team werd geveld.

    Even over de update, hebben jullie ook gehad dat er sprake was van overbelichting? In Ambush had ik soms echt dat ik niks kon zien, het zag er echt niet uit! Was alleen in Ambush trouwens.
     
  17. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog helemaal geen lag gehad met de update,voor de update nog wel dus ik vind die update helemaal toppie:)

    Ik had voor die update iemand neergeknald en toen gebruikte die last stand dus ging ik achter een container zitten en ik gooide een granaat OP hem en toen was die meteen dood zonder dat de granaat ontplofte:):):)
     
  18. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu meer lag met die update dan ervoor. Soms werd ik neergeschoten door een sniper zie ik de killcam schiet die er een halve meter naast en ben ik dood. Ook vindt ik de spawns echt belagelijk gewoon. Ik spanwde op strike gewoon midden in een gevecht en voor een tegenstander. En dat echt een paar keer.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Spawning systeem is ook niet echt lekker geworden. Iig leuke potje gespeeld met o.a. MXS en Gold Rush. We waren de bom :cool:
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    sniper is echt vetgoed geworden., vind de update echt grof!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina