1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga binnenkort even 2100 Microsoft Points kopen. 800 voor m'n gamertag te veranderen en dan heb ik er nog 1300 over. Wat zou ik er mee kopen ? Wil denk ik een arcade game kopen, twijfel alleen; die van South Park, Splosion Man of Secrets of Monkey Island ? Wil er ook best wel makkelijk achievements mee scoren dus.. :+
    Maarja, dan heb ik nog 500 punten over. Wat zou ik daarmee doen ? Wat gamerpictures kopen ? Welke zijn nou echt gaaf ?
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ga voor splosion man, echt een aanrader of anders Trails HD:)
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb weer een probleempje

    Ik heb geld gekregen voor mijn verjaardag maar ik wil een xbox360 spel kopen maar er zijn zoveel games dat ik niet weet wat ik moet kopen

    Budget : Maximaal 40 euro

    Waar hou ik van? : Avontuur zoals Fable, Mass effect, Lost Odyssey ik hou ook wel van racen zoals Project Gotham racing 4

    Ik heb al de games die hierboven staan + alle Halo, Gears of war, assasins creed,eternal sonata

    Ik dacht zelf aan Star Ocean the last hope maar ik weet niet of die goed is , reviews zeggen van wel maar ik wil gebruikerservaringen horen :)

    Maar ik dacht ook aan Episodes of Liberty city omdat ik GTA 4 erg leuk vind

    Alvast bedankt
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je van RPGs houdt, kan ik je Dragon Age: Origins aanraden. Je kan bij GameHubs het spel krijgen voor 36 euro. Bij FRS kan je het d.m.v. AdDiscount en een ANWB/PU-pas krijgen voor 47 euro. Misschien kan je wat pushen om toch die 7 euro er bij te krijgen.

    Ook is Tales of Vesperia een goede titel. Klik maar op de naam. Dan kom je terecht bij de topic van Tales of Vesperia. Ik raad je echter wel aan om in Deel 1 te kijken, want daar is natuurlijk het meeste te vinden.

    Ik heb gehoord dat de Episodes Of Libery City ook erg leuk is. Vooral the Ballad of Gay Tony. Dus als je een goedkopere oplossing wilt, zou ik voor die uitbreiding gaan.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor je reactie

    Zelf vind ik Dragon Age niks, in mijn familie heeft iemand het spel op de pc maar vind het niks

    Tales of Vesperia lijkt me wel wat

    En de uitbreidingen van GTA ook :thumbs:
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Omdat je van racespellen houd: wat dacht je van Forza Motorsport 3, Colin Mcrae: Dirt 2 of NFS:confused:hift?

    De uitbreidingen van GTA IV zijn ook een aanrader inderdaad. :thumbs:
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Forza Motorsport is helaas nog te duur

    Maar ik denk zelf dat ik de uitbreidingen van GTA4 koopt , meningen ? \o/
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tja, weinig over te zeggen. Als je GTA IV al een beetje goed vond dan vind je de uitbreidingen ook erg tof. ;)
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel altijd Team Deathmatch of Cops & Crooks. Verhaallijn vond ik ook altijd goed \o/
     
  10. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Of je koopt forza3 hier op het forum. Zijn veel mensen die hem voor 40 euro aanbieden.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik zou voor Tales of Vesperia gaan. +50 uur aan fantastisch mooie gameplay.

    Just my 2 cents though :+
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog bedankt voor de antwoorden :)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik kom er niet uit....AC II of DA:eek:....

    ik ben gek op RPG's maar kan niet goed tegen matige graphics. ACI vond ik maar matig......maar ACII lijkt een stuk beter. Een goed verhaal is een must maar dat hebben beide........pfffff
     
  14. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    AC II sowiezo, er is nu veel meer afwisseling en de graphics zijn ook weer goed en natuurlijk een vet verhaal.
    -------------------------------------
    Ik kan niet kiezen tussen prototype en batman.
    Het hoeft niet per se heel afwisselend te zijn als het er maar vet uitziet.
    Iemand suggesties?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als het echt tussen die 2 games gaat dan zou ik als ik jouw was lekker de reviews van ACII afwachten. Voor de rest kun je over ACII nu nog weinig zinnigs zeggen los van dat het er inderdaad een stuk gevarieerder en interessanter uitziet dan de eerste.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan wint prototype hands down :)

    @ Delphiniki: zal idd wel moeten...logisch antwoord maar soi O-)

    edit: eeeeeh batman bedoelde ik natuurlijk 8)
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus je wilt Dragon Age laten zitten om de niet-zulke-mooie-graphics zoals ACII? Je ziet de diepgang van het spel over het hoofd? Alle skills die je hebt, het verhaal, de gameplay? Zoals men zegt heeft Dragon Age, ondanks de matige graphics, toch een goede sfeer :mad:
     
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    AC II komt bij mij sowieso in huis maar ik twijfel momenteel over twee games..Ik wilde gisteren nog CoD6 gaan halen maar toen kwam ik dus het Dragon Age topic tegen en begon ik te twijfelen. Ik ben echt fan van RPG's met veel diepgang ( veel soorten skills,wapens,random stuff zoeken,veel praten etc etc. ) maar cod is ook wel vet :+
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het zijn totaal verschillende games dus eigenlijk moet je zelf kiezen wat je eerst wil :+
     
  20. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je neemt ze allebij:p Heb je later ook geen spijt:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina