1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    VETT het zou helemaal leuk zijn als je die filmpjes ook aan je vrienden kunt laten zien op msn bijvoorbeeld. Net als hoe ze dat gedaan hebben met PGR 3 Photo Mode volgens mij :D.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    die je soms hoort. net als bij pdz.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904

    Ok, das supervet, enneh bovenste in t topic: jup je kan sharen. Heb er een filmpje van gezien..maarreh, je kan dus niet Spitscreen? Alleen matchmaking? Dus niet splitscreen en system link met zn allen off line spelen?
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik baal er wel van, kan je hem niet kopen bij de frs en dan halo 3 downloaden om vervolgens weer die game te ruilen? Of heb je die disc altijd nodig?
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    tuurlijk wel, maar hij bedoelde games hosten en opzoeken uit een lijst, zoals RSV en GoW
     
  6. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Nee glitched-combo's (laat ik het zo noemen) werken niet meer.

    2. In de beta kan je alleen matchmaking doen zoals Halo 2. Misschien dat dit in het uiteindelijke spel anders is, maar dat is niet zeker.
     
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooowwww dit gaat dan echt owneee heb die filmpje ook net gezien en dat gaat echt makkelijk. Maar je weet zeker dat niet alleen de xbox360 gamers dit filmpje kunnen zie maar ook al die andere mensen 8) ? Hopelijk kan je dit ook doen met die Beta versie.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    Je kan je filmpje sturen naar iemand uiit je friendlist met de tekst: check deze film..dus ik denk alleen xbox 360-bezitters. Of je het ook op je PC kan streamen..? Dunno.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me niet.
    Ik denk dat de filmpjes gebruik maken van de game engine en dat je dus de game in je drive moet hebben zitten.
    (je kunt ze dus alleen kijken als je Halo 3 aan het spelen bent.)
    Als de filmpjes echt opgeslagen worden zullen de files veel groter zijn dan een paar MB dus ik denk dat ze daar niet voor kiezen...

    Maar goed, ik kan het fout hebben :b:
     
  10. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, kom er vandaag achter, toen ik langs mijn gamertag hier `gleed` over de forums, dat daar Borat NL stond, in plaats van B0rat NL, maar ik weet bijna zeker dat ik wel de juiste heb ingevuld in het begin (heb dit toen zon 4x gecheckt) en nu blijkt er opeens een gamertag te zijn gemaakt die Borat NL heet. Ik denk dus dat iemand op mn acc heeft weten in te loggen :confused:, en die gamertag heeft veranderd en aangemaakt. Hoop echt dat ik de beta toch nog zal kunnen spelen.
     
  11. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Jens? Is het niet zo dat je, net zoals vroegA met Halo CE, nu gewoon een xbox koopt voor Halo? Komt het door het spel zelf, of gewoon het feit dat je een xbox 360 te duur vindt om voor 1 game aan te schaffen. Alvast bedankt
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nouja ik kan natuurlijk niet oordelen over de singleplayer, die in halo CE wel uitstekend was maar niet in halo2.. Maar de multiplayer van de beta, tja het is gewoon de richting van halo2 en die beviel me toch echt veeel minder dan van halo1.
    Verder zijn in de beta alle drie de maps gewoon erg groot waar ik nooit van heb gehouden, de spawns zijn ook erg zwak uitgevoerd. Soms hadden we net beetje team uitgekilled en spawnen ze vervolgens achter ons:confused:
    Ook van sommige wapens heb ik nou niet echt gevoel dat ze heel veel toevoegen aan de gameplay, en is het meer een grappige toevoeging.
    Verder zijn er ook wel verbeteringen als bijvoorbeeld minder auto-aim, en is er opzich dus wel een mogelijkheid tot een competitieve game, echter moeten dus de spawns beter worden uitgevoerd en er betere maps hier voor komen.

    Maar of je voor dit spel dus een xbox 360 aanschaft, tja tot nu toe kan ik alleen maar zeggen; zou je dat voor halo2 hebben gedaan?;) (de xbox1 dan he)
     
  13. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    System link zieje wel als optie staan, maar werkt niet. Splitscreen kan wel! Ik heb 3 accounts opme 360 en heb met account Xorta de beta gekregen. Toch kan ik een 2e xboxlive account als guest insignen en gewoon ranked spelen. Ik ben dus al wat Team Slayer levels gestegen door met een maat vanme te splitscreenen. Als guest in de vorm van:
    *Gamertag*
    *Gamertag*(1)
    zoals in Halo2 kan als het goed is ook (zelf nooit geprobeerd maar heb wel iemand gezien die dat had). Dit kan lijktmij net als in h2 alleen unranked.

    Oh en jensss heeft helemaal gelijk over die slechte spawns. In Halo2 had ik er soms al last van. Maar in Halo3 kunnen de meest extreme spawns voorkomen. (Zie bijv. mijn rumble pit highground gameplay met 4 man: ik kill 3 man (iedereen dood) maar de 1e die ik had gekilled spawned gewoon weer vlak bij mij en killed me). Ook spawn je in Rumble pit letterlijk wel eens 4x op dezelfde kutplek.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kennelijk is de needler nu single handed ofzo kun je niet meer dual-weelden.

    Nog 2 dagjes :D dan halo beta :cool:.
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, look at me, I have exactly 10000 Gamerpoints!

    Wat is Halo ook alweer?
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    get a life..:emo::lol:
     
  17. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, dat jij de zoon bent van dat hoertje op de hoek van de straat van 11 jaar geleden, da's niet mijn probleem.
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een mooie toevoeging dat de plasma pistol voertuigen uitschakelt :)
    Heeft er nou eigenlijk al iemand met het originele pistol kunnen schieten? Wat ik wel jammer vind is dat er in de beta geen kleine maps zitten...

    Kleine maps hebben vaak meer inhoud :+
     
  19. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar ook. 11 jaar geleden alweer?\o/ :b: :9 8)
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    hahaha nice job mate ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina