1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry orchrist, niet goed genoeg de regels door gelezen O-) Ik gebruik altijd groen en omdat we keuze hadden bij kleuren dacht ik dat het mocht, oops :+ Maar een xbw server zou zeker een goed idee zijn. Ik zou er zeker op spelen
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm heb hem besteld, maar vraag me af of het een goede keuze is geweest... veel negatiefe reacties...
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het glas halfvol of halfleeg?? Tis maar hoe je het bekijkt. Er zijn altijd negatieve reacties. Er zijn zelfs mensen die Halo 2 helemaal de grond instampen. Dat begrijp ik ook niet. Maar Perfect Dark Zero krijgt toch heel veel positieve reacties. Kijk maar naar de cijfers die het spel krijgt. Allemaal goede beoordelingen. Ik zou me dus geen zorgen maken als ik jouw was ;)
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    wij krijgen hier op maandag nooit post
    dus vanaf morgen ben in online
    voeg me maar toe: pharrelshell
     
  5. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zaterdag halen bij de mediamarkt,mocht van mijn vriendin een spel uitzoeken voor de 360 dus is de keuze snel gevallen op PDZ aangezien ik Kameo en PGR3 al heb:D
     
  6. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    kloon die vriendin en deel haar uit lol
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach :'-(

    Gooi mij er dan ook maar bij: Kameo87.
     
  8. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    de besturing is toch gewoon aan te passen in het spel? hoorde dat dat kon d8 ik...
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt ja.
    Je begint met Classic Perfect Dark mode, maar je kan hem ook gewoon op Standard mode zetten.
    Speelt ie net zoals Halo.
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ga ik doen:D
     
  11. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Off Topic : is er voor PDZ al een help thread ?? ik kan wel wat hulp gebruiken !!!!!
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Over hulp gesproken, ik moet zeggen dat ik enorm blij ben dat je die pijltjes te zien krijgt als je een tijdje de weg kwijt bent. Het level design (in de singleplayer) is soms zo onlogisch.
     
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    idd :), ik heel stoer de pijlen uit zetten de eerste keer en gelijk Perfect Agent als moeilijkheidsgraad selecteren. Maar ik heb snel de pijlen maar weer aangezet ;). Vraagje, hebben jullie alle controller instellingen laten staan of hebben jullie wat verandert ? En dan met name de sensetivity, ik vind hem wel ok zo, maar ik hoorde in veel previews dat iedereen die super omhoog gooide namelijk.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook al ter sprake gekomen in de HDTV thread, maar ik vraag het hier ook nog maar even voor de zekerheid :

    Zijn er meerdere mensen hier met een HDTV, die in Perfect Dark Zero (lichtelijk) last hebben van screen tearing ?

    Heb al wat rondgezocht op internet, en het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn in deze game....wel een beetje jammer natuurlijk.

    Dus meldt het even als je er last van hebt en hoeveel, of het je speelplezier echt bederft of dat je het wel mee vindt vallen....eventueel ook je merk/type TV erbij. Alvast bedankt :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Kan wel wat spoilers inzitten ;)
    ik heb hem vandaag op Secret Agent uitgespeeld en het was best wel leuk maar aleen wel heel erg jammer bij Perfect Dark N64 had je van zo dat je bij elke moeilijkheidsgrade uitspeeld wel een Secret Level erbij kreeg en hier krijg e er niks bij behalve Archievment dan dat is wel weer leuk maar ik had wel een Secret Level verwacht en als ik hier geen secret level voor krijg dan krijg ik het cker denk ik niet in Perfect Agent of Dark Agent... maar voor de rest is het spel best wel goed... en natuurlijk zat ik al vanaf toen ik de N64 Versie had uitgespeeld op deze Titel te wachten dat was ergens toen Perfect Dark net uit was maarja maar hopen dat ze wat leuke Secret levels er later bij toevoegen... maar dat zal wel weer Multi-player worden maar mja =) maar die Eindbaas was wel heel erg gemakkelijk hij kwam zo bij mij ik had dus de zwaard bij me ik doe de secondary shit soort shield hij slaat me hij ligt en je slaat hem dood in de rug... te makkelijk ook gelijk de laatste level op Perfect Agent uitgespeeld in zo'n 3 min volgens mij... maar de volgende titel van Perfect Dark dus de Opvolger van Perfect Dark(1) wat wel niet zal komen denk ik of wel maar dat zal wel over 5/6 jaar zijn dus de Xbox 3... dan hoop ik echt dat deze titel heel wat beter is veel moeilijker en veel uitgebreider maar
    de Co-op op Xbox Live ik heb gehoord van iemand die speelde heel het spel zo in 3 uur uit dat is gewoon te snel en bij Perfect Dark 1 bij Co-op dat speel je echt niet zomaar in 3 uur uit, helemaal het spel zelf Perfect Dark Zero vind ik heel erg vet maar zelf had ik er ckers wel meer vanverwacht zo... ik heb pas veel geschreven :+
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    //edit: Hier:



    Nope die is er nog niet. Als je wilt kun je die aanmaken in dit forum :)

    Zorg dan aub wel voor een nette startpost ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk om hier een apart forum voor aan te maken? Anders krijg je weer dat de xbox en de 360 spellen door elkaar staan.

    Als je hulp nodig hebt in een level oid dan pm me maar even ofzo. Ik heb het spel net uitgespeeld op secret agent dus ik denk wel dat ik kan helpen.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    We zijn er nog mee bezig (zie deze thread). Voor nu kunnen we het op deze manier nog makkelijk opvangen. Als het straks drukker wordt m.b.t. 360 games dan ben ik er zeker ook voorstander van.
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok. Die thread had ik nog niet gezien. Het lijkt me in ieder geval wel een heel goed idee, want de 360 games zullen de komende maanden nog wel flink oplopen en er zijn dan toch wel flink wat mensen die daar hulp bij nodig hebben.
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is hier een thread aangemaakt voor hulp bij Perfect Dark Zero
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina