ik heb hem vandaag op Secret Agent uitgespeeld en het was best wel leuk maar aleen wel heel erg jammer bij Perfect Dark N64 had je van zo dat je bij elke moeilijkheidsgrade uitspeeld wel een Secret Level erbij kreeg en hier krijg e er niks bij behalve Archievment dan dat is wel weer leuk maar ik had wel een Secret Level verwacht en als ik hier geen secret level voor krijg dan krijg ik het cker denk ik niet in Perfect Agent of Dark Agent... maar voor de rest is het spel best wel goed... en natuurlijk zat ik al vanaf toen ik de N64 Versie had uitgespeeld op deze Titel te wachten dat was ergens toen Perfect Dark net uit was maarja maar hopen dat ze wat leuke Secret levels er later bij toevoegen... maar dat zal wel weer Multi-player worden maar mja =) maar die Eindbaas was wel heel erg gemakkelijk hij kwam zo bij mij ik had dus de zwaard bij me ik doe de secondary shit soort shield hij slaat me hij ligt en je slaat hem dood in de rug... te makkelijk ook gelijk de laatste level op Perfect Agent uitgespeeld in zo'n 3 min volgens mij... maar de volgende titel van Perfect Dark dus de Opvolger van Perfect Dark(1) wat wel niet zal komen denk ik of wel maar dat zal wel over 5/6 jaar zijn dus de Xbox 3... dan hoop ik echt dat deze titel heel wat beter is veel moeilijker en veel uitgebreider maar
de Co-op op Xbox Live ik heb gehoord van iemand die speelde heel het spel zo in 3 uur uit dat is gewoon te snel en bij Perfect Dark 1 bij Co-op dat speel je echt niet zomaar in 3 uur uit, helemaal het spel zelf Perfect Dark Zero vind ik heel erg vet maar zelf had ik er ckers wel meer vanverwacht zo... ik heb pas veel geschreven