1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Pro Evolution Soccer 6



    [​IMG]

    Informatie:
    Licenties:
    Officiele licenties zijn er voor:

    Eredivisie
    France Ligue 1
    Premiera Division
    Serie A

    Het gros (90%) van de Internationale teams is voorzien van een officiele licentie (nu ook Nederland met officiele kits en namen).

    Verder:

    Echte spelersnamen van clubs in de Bundesliga en Premier League (alleen de namen van de league en de teamnamen moet je aanpassen). Hier is op ik dacht PesInsight een lijstje van te downloaden. Met een half uurtje heb je alles gehad.

    Verder zijn er nog veel rest of world clubs die de officiele licentie hebben, zoals FC Porto, FC Kopenhagen, etc. etc. compleet met kits.

    Echt alles is te editen in PES6. Zelfs de namen die de commentator moet zeggen. PES5 bijv. had geen officiele namen van het Nederlands Elftal. Van Nistelrooij was Von Nistelraum.

    Bij Man Utd. klopte het wel en werd hij ook Van Nistelrooij genoemd.

    Met de editor kun je dan aangeven dat Von Nistelraum commentaarnaam veranderd in Van Nistelrooij, je wijzigt zijn naam tekstueel en op de achterkant van zijn shirt en je hebt Van Nistelrooij in het Nederlands Elftal staan.

    Maak je daarover geen zorgen. Je kunt shirts die geen reclame hebben zelfs voorzien van shirtreclame, door dit uit te kiezen, of door zelf iets te tekenen.

    Er schijnt trouwens een apparaat te zijn waarmee je dingen naar de 360 kunt kopieeren. In dat geval zou je dus wel een optionfile kunnen releasen.

    met dank aan Jows...heeft ie paar dagen geleden gepost!


    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport (voetbal)
    Release: 27 oktober 2006


    XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1333/pro-evolution-soccer-6/


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailers
    Franse review + gameplay footage

    Overige threads
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Fifa 2007
    PES vs Fifa
     
  2. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    zooow hoppa deel 4... lijkt toch de most anticipated PES ooit te worden dit! Ik kan niet meer wachten... Hopen dat ie net zo snel komt als de splinter cell deze week in de winkels ligt!

    Zal wel weer even moeten wennen, heb PES 5 namelijk als eerste in de hele serie overgeslagen....
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gaat hard zo...
    IK heb PES 5 ook erg veel gespeeld, dus ik verwacht PES 6 ook toch wel vrij snel weer te kunnen doen :cool:!

    Natuurlijk, altijd even wennen...
    Enige min punt in dit deel lijkt mij toch de Edit Mode...
     
  4. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het met die edit mode dan zo erg dat je de 'fake' clubnamen niet kan edit-en?
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zoals het er nu uitziet lijkt het er wel op!

    Lijkt me toch niet een moeilijke functie om erin te laten. =(
     
  6. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat maakt het uit joh. En op live heb je er toch niks aan. Pes6 wordt gewoon de shit !!
     
  7. Floeng

    Floeng Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik vind het minder erg dan dat je de spelersnamen niet zou kunnen veranderen. het enige nadeel is dat ik nu niet met brugge zal kunnen spelen, wat ik wel kon als ik nieuwe teams/teams kon maken/aanpassen.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deel 4 alweer, hulde _O_
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ acab Chucky

    Het wordt ook een TOP game! :)
    Dat hoor je mij ook niet zeggen... Toch kun je niet ontkennen dat dit gewoon een Min punt is!
    Op Live is het een ander verhaal, maar ik vermaak mij ook elk jaar PRIMA met de Master League waarbij ik dus alles kloppend heb gemaakt!

    Is stiekem gewoon een Mini Game voor mensen hier die PES spelen en de boel flink editten :+!
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, nummertje 4 alweer, ik kan niet wachten op deze game!
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al ergens een lijst met alle clubteams in PES6 (360)? Die van pesinsight in de startpost werkt namelijk niet meer....
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    had dat arena filmpje gezien, lange zijde klopt niet;)
     
  13. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom loop ik gvd toch telkens weer die gamez zaak in om te kijken oftie er al is ?? ookal weet ik het antwoord al...
     
  14. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    het mooie van de clubnamen edit was toch dat als je bv de konami cup startte, het er vetter uitzag als je gewoon de tabellen met echte clubnamen erin zag. nou jah, wie weet is het er toch gewoon in het spel :)
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Zelfde reden waarom ik veel te vaak even in deze draad kijk of iemand hem al ergens heeft gespot. (Wan)hoop ofzo :9 Het zit bij de liefhebbers diep he, PES!

    Ik bedoel; voor GoW ga ik ook heel erg mijn best doen hem zo snel mogelijk te krijgen. Maar die heb ik na een uurtje of 15-20 wel gezien gok ik. PES 6 daarentegen ga ik honderden uren in klokken het komende jaar. Het is gewoon weer dat 'sinterklaas kadootjes' gevoel dat ik als kind van 6 had haha :)
     
  16. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, pes-topics gaan altijd snel. Waarschijnlijk dat we in deel 5 allemaal aan het gamen geslagen zijn. :cool:
     
  17. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
  18. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel komt neem ik aan volgende week uit. en toch vond ik het opvallend dat vorig jaar en het jaar ervoor altijd bepaalde winkels waren die hem altijd een paar dagen eerder hadden. stel je voor hij ligt deze week gewoon in de winkels, vorig jaar waren er maar 5 exemplaren te vroeg uitgebracht....die al na een half uur weer weg waren haha
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Dus het staat nu vast dat je de team-namen niet kan veranderen, dat zuigt hard...:mad:
     
  20. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het spel heb ga ik eerst ff rustig trainen....tot ik bepaalde dingen een beetje onder de knie heb en daarna ff unranked matches spelen op xbox live.

    Heb een maand pes5 niet aangeraakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina