1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '09

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 jan 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Anniek

    13,1%
  2. Dennis

    17,9%
  3. Froukje

    2,4%
  4. Hans

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Jon

    21,4%
  6. Paula

    6,0%
  7. Rick

    11,9%
  8. Sebastiaan

    6,0%
  9. Vera

    1,2%
  10. Viviënne

    20,2%
  1. Emma

    Emma Guest

    Ik weet bijna zeker dat Vivienne de mol is. Ze komt het meest stabiel en normaal over, maar ondertussen is zij het gewoon!
     
  2. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Vivienne het is..
    Het was btw wel overduidelijk wie er uit ging deze ronde :+
    Tijdens die test hoorde je iedereen Jon zeggen, behalve Rick, bij hem was het 'Ik ga op mijn intuïtie af.
    Zodat wij niet weten op wie hij nu uiteindelijk het merendeel van zijn stemmen heeft gegeven.
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb trouwens oko het idee dat Dennis en Vivienne elkaar wel leuk vinden...

    Toekomstig setje?
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik denk dat Jon de Mol is, maar Vivienne deed wel raar toen ze opeens alles goed ging doen wat juist niet de afspraak was :)
    Maar ik stem op Jon ;)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Precies hetzelfde hier. Ajax komt voor alles.
    Maar ik ben niet echt wijzer geworden, me vroegere Mol is nu weg.

    Viv waarvan ik altijd dacht dat ze Mol was, deed dit keer heel normaal.
    Anniek deed weer geen donder.
    En Jon sluipt er ook steeds tussen.

    Nee het wordt er niet makkelijker op.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik blijf er trouwens ook bij dat die cabines ook hints waren. De nummers waren: 2, 11, 25, 32

    2 is 2. 11 = II = 2. In 25 zit een 2 en in 32 ook :+

    Komen we weer op Viviënne. 2 v's, 2 i's, 2 e's en 2 n'en. Nu was 2 al zeer vaak voorbij gekomen maar dit moet toch een hint zijn 8) Als het niet slaat op Viv dan moeten de nummers sowieso ergens anders voor staan, dat moet gewoon :+
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar normaal doen was dit keer juist verdacht. Ze had een pact met Dennis: Ze zouden gaan mollen om de verdenking te krijgen, zodat ze zonder moeite de finale in konden komen. Dennis hield zich hieraan, kijk maar naar dat ijsblok-werpen. Viviënne daarentegen... Toen het puntje bij paaltje kwam kon ze het niet. De mol kan geen verdenking riskeren. Door zo'n risico te nemen en toch veel geld te verdienen, heeft ze een alibi gekregen. Terwijl dat niet de afgesproken strategie was...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Scherp. ;)

    Anniek vind ik sterk terugkomen ik had haar eigenlijk een beetje afgeschreven omdat ze altijd zo raar deed. Maar nu was ze echt als een Mol bezig maar niet echt overduidelijk zoals eerst, maar dat maakt haar wel weer ongeloofwaardig. :x

    Ik vind het een moeilijk seizoen. Vorig zat ik snel op Dennis en ben daar nooit vanaf gestapt. Maar dit jaar is Viv die meest logische maar Jon en Anniek zitten er dicht achter.
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister zag ik Viviënne van den Assem bij het uitgaan in een cafe. Maar Dennis Weening was daar ook (mol van vorig jaar). Is dus gewoon een link :+. Mol van vorig jaar daar, mol van dit jaar hier, Viviënne is dus de mol!






    :+ Nee weet ik veel, kzit nog steeds op Dennis en Jon. Komen er over 2 weken wel achter.

    Maar khad ze gisteravond wel gezien hoor
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de aflevering van 2 weken geleden gezien (die met de gesprekjes met de mol en de paardenrace).
    Het is gewoon heel duidelijk uit deze aflevering op te maken dat Jon de mol is.
    Alle mensen die doorgaan stemmen op Jon.
    Sebas stemt niet op Jon, maar op Rick en beetje op Anniek
    Rick die er de volgende uitvliegt stemt klein beetje op Jon maar vooral op Anniek.
    Voor de rest zitten Anniek, Viv en Dennis op Jon.

    Daarbij was Jon tijdens het maken van de puzzel bij de paardenrace wel erg dominant.
    En zat hij ook tijdens het spel met de snipers in de commando-positie, een spel wat niet vlekkeloos liep.
     
  11. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat zo'n stom programma, alles is gescript en om het dan nog leuker te maken ook nog BNers en vooral acteurs, zodat het net echt lijkt.

    Het is neppe entertainment.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Qua stemrondes lijkt het inderdaad alsof Jon de mol is maar het is ook zo dat Viv ook makkelijk kon saboteren met het bord en ook bij de snipers. Dus het is maar net hoe je het opvat maar ook Jon heeft inderdaad vaak genoeg in mooie posities gestaan om te mollen (zo ook bij de micrfoon waar hij direct op afliep).

    Het is een programma dat anders is dan anderen. Het is geen programma waar je op je luie stoel naar kan kijken en op minuut 5,10 en 34 even mag lachen en op minuut 4,8 en 12 een traantje mag laten. Wat je hier zegt slaat helemaal nergens op.
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar ja. Hoe zat het vorig jaar ook alweer?
    Had toen iemand het goed? Volgens mij was iedereen op Edo toen en uiteindelijk was het Dennis.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het grootste gedeelte zat toen inderdaad op Edo. Maar dat was ook omdat Dennis het gewoon subliem had gespeeld.

    Als je nu lid wordt van de Avro (6 euro per jaar) krijg je een exclusieve DVD van Wie is de Mol met 9 opdrachten vanaf het eerste seizoen. Zelf vind ik het de moeite niet, als het een wat uitgebreidere DVD was dan had ik het wel gedaan.
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond is het weer zover. Wie denken jullie wie er dit keer uit gaat? ik zelf denk Anniek of Jon. Dennis is nog steeds mijn mol. Had nogal een paar sterkte filmpjes gevonden..

    http://www.youtube.com/watch?v=YGZXe6xvdQo&feature=channel_page
    http://www.youtube.com/watch?v=Vo4cxNp0jtI&feature=channel_page
    http://www.youtube.com/watch?v=LR5085mguuk&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=7RnZEURep3U&NR=1

    E: Duúúúús... :+ ziet ernaar uit dat de maker van die filmpjes er nogal naast zat. (En ik dus ook, want nu is mijn mol weg).
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn pijlen staan toch nog gericht op Jon
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Pfff, moeilijk hoor.

    De stemronde was als volgt:
    Dennis --> Jon
    Anniek --> Jon
    Jon --> Aniek

    Jon is het dus waarschijnlijk niet. Is het dan automatisch Anniek? Dat wil ik nog niet zeggen. Jon had sowieso één vraag meer goed: Is de mol een man of vrouw? Als er nog een vraag zou zijn over in welk team de mol zat, dan heeft Jon die ook goed (Viv en Anniek zaten in een team vandaag).

    Maar Viviënne, wat heb je me laten twijfelen vandaag! Waarom open je op het laatste moment ineens wel je kluis en vind je de volle 300 euro, terwijl je later de camera uitzet tijdens de fotoopracht...
    Anniek gedraagt zich zo 'dommig'. "Oh, moest ik VIER foto's op volgorde leggen??" Maar is dat gespeeld?


    De opdracht bij Petra vond ik trouwens erg vet! _O_
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom is het Jon waarschijnlijk niet?

    Stel Jon is de mol, dan heeft hij immuniteit.
    De rest heeft op Jon gestemd. Iemand heeft dan de test het slechtst gemaakt, of allemaal evengoed, en ik weet niet hoe er dan wordt geselecteerd.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh shit, zo had ik het nog niet bekeken. Inderdaad, als dat zo is, dan hadden zowel Anniek als Dennis het goed en moest er wel iemand afvallen.

    Als Jon de mol is, doe ik mijn petje af. Dan heeft hij mij heel goed voor de gek gehouden.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    I Lol'd :+

    Ik ga hem zo kijken (AJAX!!! _O_) dus hopen dat hij weer al snel online staat.

    Edit:// Hij staat er nu al. Netjes :)
     

Deel Deze Pagina