Xboxworld September Challenge!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 17 sep 2010.

1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32

[GB]Joinen[/GB]
    Winner's Reward: Bragging Rights:)

Duration: 7 days

Launch: 25-09-10 om 09.00 uur 's morgens

Het leaderboard is bij deze afgeschaft, aangezien het niet leuk is om te updaten, en er eigenlijk niet zoveel waarde aan word gehecht.
    Als je wil weten wie er eerder heeft gewonnen kijk je maar in de vorige topics.
    Verder wil ik best de challenges blijven verzorgen als er geen bezwaar tegen is?

Tussenstand!

Iedereen die Lid is van Xbw en Verder heb je een 360Voice Full membership (registratie is gratis) en een Xbox Live Gold membership nodig! Als je dit (al) hebt, klik je simpelweg op de link! Daarna moet je gewoon zorgen dat je veel achievements haalt zodra de challenge begint :)!
    [gb]Uitleg en Regels[/gb]
    Uitleg en paar regels (LEZEN AUB!):

1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 09.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)

Verder nog drie opmerking:

Het spelen van games die nog niet zijn gereleased (en het halen van achievements in die games) op een omgebouwde xbox is absoluut niet toegestaan!

Het gebruiken van gamesaves is ook absoluut niet toegestaan!!

Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!
    Zorg dus dat je altijd bij Live ingelogd bent als je gaat gamen en achievements gaat halen!
    Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen!
    [GB]Oude challenges[/GB]
    Seizoen II:Seizoen I:
    Overige challenge's:

Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  2. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik doe ook eens mee :p
    ik installeer de tools morgen wel :p

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nice!
    Doe weer mee.
    Leuker zonder leaderboards.
    Alhoewel ik deze maand natuurlijk wel ga winnen he :+

4. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    ik doe mee. Een game voor de winnaar? wil best iets inleggen...

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik doe mee. :)

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Op dit moment heb ik geen game die ik kan missen, en om bij elke challenge een prijs te hebben is ook een beetje van de gekke.

7. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag meedoen maar had een paar vraagjes. Het is nu al laat in september maakt dat veel uit voor om de winnaar te worden?

Dus ik moet op de ik doe mee link klikken en dan?

En als ik tussen 9 en 10 uur savonds achievements haal tellen ze niet mee?

Ik heb een xbox360 en gold nog tot 3 oktober dus..

dit is mn eerste keer dus kan ik nog meer geinformeerd erover worden?
    Danku:cool:

edit: het begint pas 24 september tot en met welke datum dan?

en voor degene die willen winnen, mij moet je niet zien als concurrent, ik game heel weinig zoals je al aan mijn gamerscore kan zien.:p

Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Je moet voor jezelf bepalen of je winaar wil worden, maar je krijgt er niks voor:)
    Je klikt op de link, registreert jezelf op de site, en je joint de challenge.
    tussen 9 en 10 'smorgens moet je geen achievements halen, omdat het update systeem het dan misschien niet ziet.
    En het duurt 7 dagen, dus je kunt gewoon mee doen als je tot 3 oktober gold hebt.
    en welkom:)

9. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de info maar ik heb dus begrepen dat er geen leaderboards zijn en niemand kan zien hoeveel gamerscore je hebt gehaald in de challenge?

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    jawel, als de challenge gestart is kun je op de site de tussenstand zien, het leaderboard was iets van xbw waarop je kon zien wie de beste overall score had, maar omdat het een heel gedoe is om het te update is het afgeschaft, als je wil weten hoe het was moet je in een van de vorige topics kijken.

11. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    prima:thumbs:

+ komt de winaar wel in het topic te staan van xboxworld( just a question) ?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Uiteraard.

13. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    okeee:+

14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een challenge joinen maar wat is de code dan?
    En er staat op de site dat ze 2 dagen nodig hebben ofzo om meer info van mn xbox te weten te komen en ook mijn gamertag informatie- klopt dat?

Als ik online ga gamen word dat dan geupdate? zoals er staat nu nog bij mn gamertag informatie op die website dat ik 0 gamerscore heb en ze weten nog niet welke gamezone ik zit.

Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wordt nog geupdate. En je moet de link in de startpost volgen, dan het vakje aanvinken (I agree bladiebla) en dan op de knop drukken.

16. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een full membership geregistreerd en alles.
    Eerst 1potje online gespeeld zodat de site weet hoeveel gamerscore ik heb.
    Eerst vandaag weer ingelogd - Daarna de challenge gejoined door op de link in deze startpost te klikken.

de 24ste begint de challenge but what time?

Voor de rest snap ik het allemaal wel:thumbs:best easy als je de site(360voice) es een beetje grondig doorzoekt.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    25 september 10.00 's morgens begint ie, dus niet de 24e!

18. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    oke, moet distoration wel ff de start date en end date van de challenge bewerken, er staat nog niks:+

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ingeschreven.

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nee hoor, ik launch hem op de 24 en zoals je bij de regels kunt lezen start hij de eerst volgende dag;)

Deel Deze Pagina