1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    In den beginne was er een idee voor een topic.
    De twijfelaars wilden maker van de startpost stenigen.

    En toen!

    Was er een 3e deel.

    Welkom! Na 2000+ posts mag duidelijk zijn dat er blijkbaar toch wel behoefte is aan een dergelijk topic. Ook nu zullen we vrolijk doorgaan met het posten van al die dingen die in de titel en het eerste plaatje vermeld staan.

    Nieuw in dit topic? Of op dit forum? Dan zal ik wat uitgebreider vertellen waarom dit topic bestaat.

    Nieuwtjes & Geruchten

    Dit is wat het topic in leven houdt en waar het in de eerste plaats voor is aangemaakt. Heel veel games hebben een eigen topic op XBW waar je er lekker over kunt keuvelen. Maar soms (vaak) komt er een nieuwtje of gerucht langs wat nergens past. Of wat verloren zou gaan omdat het dan alleen door de fans van díe game zou worden gelezen.

    Nieuwe game aangekondigd, maar je bent er niet dusdanig in geïnteresseerd dat je er direct een eigen topic voor aanmaakt? Post het hier. Screenshots, trailers... whatever. Zo houd je mensen toch op de hoogte, en wie weet... Misschien raakt iemand wél dusdanig geïnteresseerd dat er een topic voor wordt aangemaakt.​

    Discussie

    Dit is geen saai, statisch topic. Het is niet de bedoeling dat hier alleen droge nieuwtjes/geruchten worden gepost en that's it. itt het Koopjes topic mag je hier wel reageren op berichten. Ergens niet mee eens? Ga de discussie aan!
    Wordt er iets geteased? Speculeer er op los!
    Wil je iets kwijt over de huidige staat van de gamesindustrie? Lucht je hart!

    Niets is te gek!​

    Vragen

    Het ondergeschoven kindje van dit topic. Toen ik het eerste deel aanmaakte was ik er niet zeker van of het zou aanslaan, dus voegde ik een extra mogelijkheid toe om het topic in leven te houden. Er is tot op heden niet/nauwelijks van gebruik gemaakt, maar dat maakt niks uit. De mogelijkheid bestaat nog steeds.

    Dus. Zoals eerder gezegd bestaat er op XBW voor wel bijna iedere grote(re) game een eigen topic. Bijna iedere game, niet allemaal dus.
    Mocht je een keer een vraag hebben over een game waar je geen topic van kunt vinden, probeer het hier eens! Misschien helpen we je, misschien verwijzen we je door naar het juiste topic, maar je hebt het tenminste gevraagd! Nu hoef je je nooit meer af te vragen 'wat als ik het nu gevraagd had'.

    Geen slapeloze nachten meer!​

    Games

    Er staat Algemeen in de titel. Het staat in het Games gedeelte. Op een Xbox Forum.

    Laten we hier eens kijken naar welke games er zijn voor de 360. Misschien doe je ideeën op?

    Deze keer ga ik niet een hele lijst met games posten zoals in het vorige topic, maar verwijs ik door naar andere, eerdere topics waar ik games aanraadde of liet zien wat er allemaal te krijgen is.

    Ik zou in ieder geval hier beginnen: 5 Jaar Xbox 360 - Een Terugblik. Daar staan (bijna) alle noemenswaardige Xbox 360 games van 2005 t/m 2010.

    Voor 2011 had ik dit filmpje gemaakt.
    [yt]zDyz392Mluw[/yt]

    En omdat ik de startpostmakerder ben mag ik ook oude crappy filmpjes van me spammen, dus hier mijn top 10 XBLA games en Top 20 Retail games. Beide incl kut muziek! Hoera!

    Volgens mij ben ik bij deze een heel belangrijke titel stomweg vergeten! Lara Croft & The Guardian of Light! Geweldige XBLA game!



    Andere games gerelateerde topics die misschien leuk zijn om terug te kijken, zijn de vooruitblikken die we ieder jaar doen. Maar dat is meer voor nostalgie redenen dan dat je er echt iets mee kunt.

    2008 2009: Een goed jaar voor de 360?
    2009 2010: Beter dan 2009? (56k warning!)
    2010 2011 - Hardcore vs Casual [56k not welcome]
    2011 2012: De Zwanenzang van de Xbox 360? (56k warning!)

    De afgelopen 3 jaar hebben we ook GOTY awards gehouden. Benieuwd naar de resultaten?

    En meer...
    En meer? Ja, meer. Er is altijd meer. Je kunt hier ook dingen posten die niet echt in alle voorgaande categoriën thuishoren. Dit kan van alles zijn.
    Is er een evenement zoals de VGA's, TGS waar geen eigen topic voor is?
    Doe je aan cosplay en wil je je foto ergens showen?
    Wil je sokken breien met Marcus Fenix zijn hoofd erop?

    Verzin maar wat. Het kan hier.

    Maar remember, voordat je post:
    [​IMG]

    Links

    Wat links die misschien nuttig voor je zijn. Misschien. Waarschijnlijk ben je al lang gestopt met lezen en zie je deze tekst niet meer. (╯°□°)╯

    Aan de mensen die wel zijn blijven rondhangen! Hoi, leuk je te zien! Hier zijn ze:

    Als eerste nieuws sites om je nieuws op te halen als je wilt bijdragen aan dit topic ipv alleen te lezen:
    En eventueel deze:

    En dan nog links naar topic op dit forum die op wat voor manier dan ook van pas kunnen komen.


    Laatste nieuwtjes uit het vorige deel

     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mooie openings post Dulle.

    Laat ik beginnen:
    Dragon Age is niet echt mijn ding, maar waarom stoppen ze toch hedendaags bij vrijwel elke game multiplayer..
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag het staan, maar ik wilde niet de eerste post in mijn eigen topic. :+ Zó idioot. Ik erger me er al genoeg aan dat Mass Effect MP krijgt, maar dat is een shooter. Nog enigszins te begrijpen. Maar Dragon Age? Fuuuuuu! :mad:

    Maar met Frostbite zal het er allicht beter uitzien dan nu. Al vind ik dat Frostbite altijd veel jaggies oplevert. De DA games zijn niet mooi, maar hebben wel altijd een cleane look.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Binnenkort onthulling groot Square Enix-project

    Nieuws | 29 november 2011 - In de volgende editie van het Japanse magazine Famitsu zal het nieuwe megaproject van Square Enix onthuld worden. In het magazine zullen we naast informatie ook illustraties en character art van de nieuwe Square Enix-game vinden.

    Immense RPG
    Het geheimzinnige Square Enix-project zou gaan om een immense en originele actie-RPG, geproduceerd door Ryutaro Ichimura die ook aan het roer stond van Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies voor de Nintendo DS. Het project is intern bij Square Enix in ontwikkeling, waardoor zo'n 35 man aan de game werkt. Binnenkort zou Square Enix van plan zijn om op grote schaal mensen te rekruteren voor het project.

    Voor consoles
    De game maakt gebruik van de Unreal Engine en wordt ontwikkeld voor de consoles, hoewel Square Enix ook zou kijken naar de mogelijkheid om de game uit te brengen op de next-generation platforms
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    35 man aan een immense RPG? Mag hopen dat ze nog in pre-production zitten dan :+
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zeg andere mod, wel deze sticky maken en die andere niet he :+
     
  7. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik begrijp dat morgen de cover van de volgende Game Informer onthuld gaat worden, en wel om 18 uur. Volgens Game Informer zal de cover mensen doen verrassen. Gerucht gaat dat het om een Sony-versie van Super Smash Bros. gaat, maar wie weet. Haha straks staat ineens de volgende Xbox op de cover. Nah, keep dreaming *)

    EDIT:

    http://twitter.com/#!/DanRyckert/status/141945802099671041
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar iedereen denkt al dat het Title Fight (Sony Smash Bros) zal zijn, dus dat zal niet verrassend zijn. Dus volgens hun eigen regeltjes is die het iig niet.

    Hoop ik. Zou een leuke surprise reveal zijn geweest als het niet was gelekt, maar nu is de lol er al af. :+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    GTA V. :cool:
     
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Game Informer heeft het trouwens niet specifiek over een game :+ Nah...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Xbox Loop dus! :+
    Dat hoop ik dus écht niet he. :+ En veel mensen zullen dat denken, dat weten zij ook. Kan me niet voorstellen dat dat het is...

    En er zijn al genoeg andere magazines komende maand met GTA V op de cover.
     
  12. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    CES is niet ver weg meer. Het zou wat zijn, maar nee :p
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarschijnlijk is het allemaal een grote troll en is het geen console óf game. Daarom zullen we het ook altijd mis hebben als we raden. :+

    Of Microsoft en Sony gaan samen een console maken! :cool:
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan zie ik eerder Apple nog een console maken (god forbid)

    Of een reveal van de definitieve Wiiu?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Shenmue 3! :+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als launch game voor de nieuwe Xbox?

    Keep the dream alive!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Of Gears naar PS3!
    De onthulling van Master Chief zijn gezicht!
    Unkarted!

    edit: Een gerucht wat hier nooit gepost was waarvan ik toch hoop dat het waar is: Een Gears of War Prequel trilogie made by People Can Fly.
    Sad dat er geen Bulletstorm 2 zal komen, maar ik ben érg benieuwd naar hoe zijn een Gears game zouden maken.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    opnieuw het hoofd van een developer natuurlijk!
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De specs van de WiiU worden onthuld: 4 core i7's en quad-SLI GTX 590! :eek:

    :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kinect 2!
    Hm... :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina