1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Pro Evolution Soccer 6



    [​IMG]

    Informatie:
    Licenties:
    Officiele licenties zijn er voor:

    Eredivisie
    France Ligue 1
    Premiera Division
    Serie A

    Het gros (90%) van de Internationale teams is voorzien van een officiele licentie (nu ook Nederland met officiele kits en namen).

    Verder:

    Echte spelersnamen van clubs in de Bundesliga en Premier League (alleen de namen van de league en de teamnamen moet je aanpassen). Hier is op ik dacht PesInsight een lijstje van te downloaden. Met een half uurtje heb je alles gehad.

    Verder zijn er nog veel rest of world clubs die de officiele licentie hebben, zoals FC Porto, FC Kopenhagen, etc. etc. compleet met kits.

    Echt alles is te editen in PES6. Zelfs de namen die de commentator moet zeggen. PES5 bijv. had geen officiele namen van het Nederlands Elftal. Van Nistelrooij was Von Nistelraum.

    Bij Man Utd. klopte het wel en werd hij ook Van Nistelrooij genoemd.

    Met de editor kun je dan aangeven dat Von Nistelraum commentaarnaam veranderd in Van Nistelrooij, je wijzigt zijn naam tekstueel en op de achterkant van zijn shirt en je hebt Van Nistelrooij in het Nederlands Elftal staan.

    Maak je daarover geen zorgen. Je kunt shirts die geen reclame hebben zelfs voorzien van shirtreclame, door dit uit te kiezen, of door zelf iets te tekenen.

    Er schijnt trouwens een apparaat te zijn waarmee je dingen naar de 360 kunt kopieeren. In dat geval zou je dus wel een optionfile kunnen releasen.

    met dank aan Jows...heeft ie paar dagen geleden gepost!


    Uitgever: Konami
    Ontwikkelaar: Konami
    Genre: Sport (voetbal)
    Release: 27 oktober 2006


    XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1333/pro-evolution-soccer-6/


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Trailers
    Franse review + gameplay footage

    Overige threads
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Fifa 2007
    Fifa 2007 [Deel 2]
    PES vs Fifa
     
  2. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu post ik is mijn commentaar en t'word (alweer) nieuwe topic :D

    vanavond ook voor het eerst PES gespeeld op de X360. (eindelijk)
    t.o.v. PES 5 is het al een stuk voorruit gegaan. Scheidsrechter heeft zijn fluit half ingeslikt, gelukkig want in PES 5 was dit echt een ramp en is de reden waarom ik zeer weinig actief was bij die versie.
    Positieve punten zijn enorm dus ga ik gewoon even mijn negatieve punten opsommen.

    -de keeper is kwa AI maar zwakskes, teveel rebounds en positie is ook vaak twijfelachtig...
    -heb gemerkt dat je vaak doelpunten kunt maken op corners/voorzetten, dit doet mij enorm denken aan fifa.
    -Al meerdere malen gezegd maar teamnamen uit Engeland (en andere)?! En ze niet kunnen wijzigen vind ik een 'dikke' mintpunt. Wou daarnet Chelsea nemen en had verkeerde ploeg. Zeer spijtig....
    -8 stadions, ja duh, niks nieuws. Maar de weinige die er zijn zijn wel prima!
    -Gfx bij close ups (sommige spelers/publiek) zijn next-gen onwaardig. Een ramp is het niet maar zijn toch punten waarin je verbeteringen verwacht. Vooral op een console als de X360, speel zelf op een HDtv.

    Dit zijn zo de puntjes waarop ik echt heb zitten opletten bij mijn eerste ervaring PES. Heb hem zelf nog niet op mijn eigen console gespeeld. Hele avond bij een maat gezeten en die had min of meer zelfde mening. Maar om toch positief af te sluiten. De gameplay is gewoonweg zalig, net zoals de vorige 5 delen. Morgen begin ik er echt aan. Ga eerst de spelers van mijn favoriete ploeg hernoemen: Fc Brussels |:- ... Anderlecht dus.
    Nadien begin ik onmiddelijk een Master League. Daar heb ik het meest plezier in.
     
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook ff herhaling;)


    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Ricobah Bekijk bericht
    Nah, ik snap wel wat hij bedoelt, ik legde het wel een beetje onduidelijk (eigenlijk verkeerd om) uit. Zijn uitleg is beter. Ik heb die guide ook trouwens, net als die van PES5. Dat zijn echt bijbels ;-).



    1. Met RB schiet je tog met de binnenkant van je voet, ( dat was bij PES5 iig zo ) is dat dan goed voor afstandsschoten, lijkt me beetje raar namelijk, tegenstrijdig..?

    2. dus eerst schieten en dan RB? of RB ingedrukt houden tijdens het schieten?
     
  4. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evolution Soccer (forum) deel 6 :p
     
  5. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Deeltje 6 alweer, het gaat echt retesnel!
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat is zo'n PES6 Guide en waar kan je die vinden! (Ik zuig nog hard :9)
     
  7. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik al zei in deeltje 5:

    Wie speelt hier op een gewone tv en hoe ziet het er dan uit? Ik krijg morgen namelijk het PES pack en speel voorlopig op een normale tv.

    @ Pine NL: Free Record Shop of Dimplus heeft die wel
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    PES guide kun je bijna alle game winkesl vinden en wat het is je kunt weten hoe bijvoorbeeld ML in elkaar zit alle moves etc. heeel veel shit staat er in _O_
     
  9. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens, maar PES 6 stelt mij gewoon teleur.
    Fifa was altijd slechter, en die hebben een sprong voorwaarts gemaakt, maar pro op de 360 lijkt wel achteruit gestapt. Enige plus punt wat ik kan vinden is de betere xbox live ondersteuning.
    Waar zijn GVD alle aanpas mogelijkheden, kan niet eens opstelling van team veranderen. Dit suckt gewoon echt hard.
    Waar je bij fifa gewoon jan en alleman kan aanpassen(wat trouwens niet eens nodig is) kan je bij PES gewoon helemaal niks.
    Misschien is dit iets te zwaar afgekraakt, maar ben gewoon telleur gesteld na de eerste indruk. Dat ik uberhaupt fifa ooit nog eens beter zou noemen dan PES is al een groot wonder. En inderdaad, die stadions, kon er niet wat meer vanaf.
     
  10. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook eerst wat pagina's downloaden. Zit trouwens ook een erg leuke dvd in met allerlei moves.
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik zat vanaaf met een aantal vrienden pes te spelen.. normaal (vroeger: pro 5) doen we dan altijd een league.. ieder een team en als er iemand moest spelen gingen de andere 2/3 als tegenstander spelen..

    Wilden we dit dus vanavond voor het eerst met pro 6 gaan doen.. beginnen de wedstrijd.. willen er 3 naar t team van de tegenstander gaan.. KAN DAT NIET!.. hebben ze dat er nou ook uitgehaald of moet je dat ergens anders instellen?.. want dit is echt gewoon zwaar balen dat je geen cup/league meer kan doen zonder dat de meeste spelers de hele tijd moeten wachten of iedereen in het zelfde team...
     
  12. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets wat ze hebben weggelaten, dit is eigenlijk gewoon een half spel, alleen de gameplay klopt. Misschein moeten we terug naar de winkels en 30 euro terug vragen
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan PES hoeft niet voor iedereen een goeie game te zijn, ik vind dat er veel minpunten zijn aan PES maar heb hem gekocht en kga het natuurlijk een tijdje proberen en mocht ik me er dan nog steeds aan ergeren dan pleur ik hem de kast in
     
  14. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik, en ik vind het er erg goed uitzien. Ik moest alleen wel het het scherm flink naar rechts schuiven want het linkerdeel viel grotendeels weg. Beetje raar.
     
  15. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    I know, speel het al sinds deeltje 2 op de ps1, maar ga hem vrijdag ff uitproberen op de ps2, want volgens mij is het net als bij fifa op de 360 minder

    ooh, nog een puntje, waar is de situation training, dat was meesterlijk!
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Heb ik ook last van.. maar dat gebeurt wel vaker bij onze gare breedbeeld.. snap het.. is dat ding al zo breed past het er nog niet op.. mja zal wel aan de instellingen liggen.. weet niet of je die kan veranderen.
     
  17. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beeld centreren. Moet je bij de system settings kijken.
     
  18. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt, laat er alsjeblieft Iemand zijn die mij vertelt dat het wél kan, en dat wij gewoon blind zijn ofzo, alsjeblieft!

    Als dat er echt niet in zit, dan vraag ik mezelf af waarom ik vandaag een 360 heb gekocht. Dat was alleen voor pes6, andere spellen zouden bijzaak zijn. Maar als dit niet kan, tering, echt. offline lekker ml spelen is leuk, en ga ik me zeker mee vermaken. Online tegen andere zal ook wel leuk zijn, maar er is gewoon helemaal niets leuker dan met 4 vrienden 1 competitie starten. Iedereen kiest zijn 'clubbie', en je doet er alles voor, echt alles om die te laten winnen.

    Gameplay is top, heb ik vanaaf gezien, gfx gaan wel, en het speelt lekker.
    En iedereen kan zeggen Gameplay>alles, en het gemis van de edit en de transfers, daar was ik net overheen, maar dit vind ik echt te ver gaan |:-

    Echt, ik hoop dat er snel iemand komt die me vertelt dat t wel kan, anders..anders....kan ik niet slapen vannacht :'-(

    :mad:
     
  19. Fahazzle

    Fahazzle Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen oordelen te snel..speel het spelletje een weekje en dan komt alles weer goed..trust me :D
     
  20. :p heb het spel niet maar als ik dit hier hoor hoef ik het ook niet :p of misschien een keertje 2 e hands

    idd wat is er nou niet leuker dan met 4 man iedere keer 1 euro in te zetten en een potje voetballen ??? nou
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina