1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxart - Officiële website - Opmerkingen

    [​IMG]

    [gb]Dragon Age: Origins[/gb]

    [​IMG]

    Platforms:
    Xbox 360, PS3, PC
    *
    Uitgever:
    Electronic Arts
    *
    Developer:
    BioWare
    *
    Genre:
    Real-time role-playing
    *
    Release datum:
    6 november 2009

    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]
    [gt]45936[/gt]
    [yt]6SuJ5T9sfAA[/yt]




    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://dragonage.bioware.com/

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]

    Deel 1: Klik

    ^top


    Startpost door Yellow 13 _O_
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi dat er nu een nieuw deel is.
    Had niet zoveel zin om een nieuwe aan te maken.
    Laten we hopen dat deze de 1.000 posts ook weer haalt. ;)
     
  3. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Komt vandaag die expansion niet uit waarin je de Darkspawn speelt? Ik twijfel hem op te pikken.
     
  4. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 400 punten ga ik hem wel halen.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Hierboven: Toffe avatar, zo zag het opstartscherm van onze Amiga500 er ook uit. *Nostalgie*

    Ennieweej: Ik twijfel over deze game. Speelde altijd met plezier games als Golden Sun op de GBA, Sudeki op de xbox, Diablo 1 en 2 op de pc etc. Oblivion vond ik ook tof, al was me dat te groots en open (tenminste, ik denk dat dat het was). Ik werd te weinig de wereld ingetrokken, je had teveel vrijheid zegmaar. Baldurs Gate heb ik sporadisch gespeeld (is dit spel niet de spiritueel opvolger van die reeks?), deze serie ging met toch net iets te traag. Kortom: ik zoek een RPG waar je wel lekker voor moet zitten, maar die wel lekker vlot wegspeeld. Is deze game iets voor mij?
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja. Heb zelf precies hetzelfde. Vond oblivion wel ok, maar idd het verhaal was niet meesleepend en soms was de wereld weer te groot. Dragon Age bevalt mij veel meer. Verhaal is echt meeslepend en gaat sneller als je het vergelijkt met Oblivion. Het is wel echt een RPG, veel praten en upgraden. Zeker halen, denk niet dat hij je gaat tegenvallen. Bovendien kan je hem nu vaak al voor 20 euro kopen :thumbs:
     
  7. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Als je van RPG's houdt, moet je Origins zeker halen.
     
  8. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem zeker halen. Verhaal is zeer goed. Je kunt een relatie opbouwen met je reisgenoten. Zij hebben ook hun eigen verhaal. Het is geen open wereld zoals in Oblivion. Je hebt een x aantal keuzes waar je naar toe kunt gaan.
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand de nieuwste uitbreiding al gespeeld? is hij de moeite waard?
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb deze game nog steeds niet uitgespeeld. Savegame is bugged en het wordt niet gepatched, noch kan ik me ertoe bewegen van vooraf aan te beginnen. Ik ben net met een nieuwe Dwaf Rogue in Korcarikanarie Wilds, moet dat toch eens oppakken.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het begin vond ik zelf iig een beetje traag, maar als je er eenmaal in komt kun je de game niet meer neerleggen.
    Mijn eerste playthrough heb ik er 80 uur over gedaan. Daarna nog alle andere Origins stories en eindes gespeeld. :cool:

    Expansion van deze laat ik toch maar liggen... Heb er na 1 volledige playthrough, 6 origin verhalen en 4 eindes toch even genoeg van. ;) (heb DA:eek: verkocht dus al zou ik het alsnog willen gaat het niet)

    Nu wachten op Dragon Age 2! :) Met hopelijk betere graphics. Niet dat het me opviel tijdens het spelen, maar toch... Ik heb deze en Mass Effect 2 vlak na elkaar gespeeld, en dan is het toch opvallend hoe groot het verschil is terwijl het van dezelfde dev komt
    [​IMG][/IMG]

    Controls vond ik prima werken, wat de PC elitisten ook zeggen.

    Bedenk me wel dat mijn end game save niet goed staat (mocht DA2 daar gebruik van maken). :mad: Waarom kom ik daar altijd pas te laat achter.

    En stiekem baal ik er nog steeds van dat mijn Character Profile nooit goed is geupdate.
    http://social.bioware.com/playerprofile.php?sku=dragonage1_xbox&nid=2251549650

    /nuttige post...
     
  12. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is het heel vet, ik vermaak me er goed mee met mijn Mage. Nu is alleen mijn vraag hoe word ik een blood mage?
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat kan dus wel als je de DLC op disc koopt. Dan heb je het origineel helemaal niet nodig. Ik heb hem zo ook nog liggen. Maar nog niet gespeeld!
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, serieus? :D Iets om in gedachten te houden dus.
    De expansion maakt toch ook gebruik van je laatste save/beslissing in Origins? Is het gelijk een goede test of ik nou een goede endgame save heb of niet.

    Mijn laatste originele keuze was om Alistair zich op te laten offeren en om Loghain (zo heette ie toch?) *geen* Grey Warden te laten worden.

    Om alle verschillende eindes te krijgen heb ik dus ook het tegenovergestelde van bovenstaande moeten kiezen. Daarbij heb ik volgens mij per ongeluk over mijn originele save gesaved =(
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er komt nieuwe DLC

    http://dragonage.bioware.com/addon/

    Oeh, Leliana <3 Deze DLC zou ik wel hebben gekocht. Als ik de game nog had. :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jij bent net als ik soms: Te vroeg verkopen. :9

    Eindelijk een 2e pagina in dit topic sinds 18 mei. Schande!
     
  17. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net aan het spel begonnen, ben een paar uur verder, maar in het begin kon ik met x y en b speciale dingen doen in een combat. Nu kan ik dat niet meer met mijn eigen personage.

    Weet iemand hoe ik dat wel weer kan?
     
  18. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet je even kijken of je ze op de buttons gezet heb, naar je skills doen en dan met y kan je ze assignen als het goed is.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog staats Awakenings liggen, maar om de een of andere reden kan ik er steeds niet aan beginnen. Iets houdt me tegen ...
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waarom dan? Begin er gewoon aan en gooi jezelf eens een keer in het diepe.

    En staats? Wat is dat voor woord? Vlaams? :+
     

Deel Deze Pagina