[gb]Goedenmiddag dames en heren. Het is weer tijd voor een vooruitblik. Dit jaar wat vroeger dan normaal. Waarom? Omdat ik deze keer eens vroeg eraan wilde beginnen ipv op het laatste moment nog te moeten bikkelen. Maar ipv het te laten liggen tot 1 december zoals normaal plaats ik het nu toch al. Maakt het wachten op Skyrim of die ene vage shooter wat gemakkelijker. Misschien.
Stel niet zo veel vragen! Het is al november, al zou je dat niet zeggen als je naar buiten kijkt.
Ik weet niet of de post 'zwaarder' is dan normaal, dat mogen jullie zelf uitvinden, maar hey! We zitten verdulleme toch niet meer op een 486?! Laat die PC van je maar eens zweten voor die ene keer per jaar.
Voor het geval de post nog niet geladen is en je toch al aan het einde van mijn gebazel zit heb ik even een filmpje van 2011 in elkaar gegooid. Een snelle run door de games van dit jaar (en omdat ik eigenlijk te vroeg ben moeten sommige nog uitkomen)
Enjoy.
Als de post nog niet volledig geladen is, dan tsja. Dan weet ik niet goed wat ik nog moet doen om je te vermaken? Zal ik dansen?
[/gb]
Laatst bewerkt: 5 mrt 2012