1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]

    [gb]Nieuwtjes & Geruchten[/gb]
    Soms zijn er nieuwtjes en/of geruchten waar je op wilt reageren maar waar eigenlijk in geen enkel topic plek voor is.
    Denk bv. aan het Infinity Ward debacle. Bungie wat samen gaat werken met Activision. Insomniac maakt een 360 game.

    Maar natuurlijk niet alleen voor dat soort gebeurtenissen; soms wordt er een game aangekondigd waarvoor je nog geen topic over wilt aanmaken omdat je nog niet helemaal zeker bent van de uiteindelijke kwaliteit. Dan kan dit gebruikt worden als de plek waar je screenshots/trailers en nieuwtjes plaats.
    Waarom? Daarom:
    1. Je brengt andere mensen op de hoogte van games waar ze eerst nooit van gehoord zouden hebben
    2. Je hoeft niet voor iedere game te zwoegen voor een topic
    3. Je ziet gelijk of er interesse voor is. Misschien maakt iemand anders met meer interesse in de game wel alsnog een topic aan
    4. Zo zit je niet met topics die na een tijdje niet meer worden bijgehouden omdat de maker erachter is gekomen dat ie toch niet zo veel interesse heeft in de game.

    Wil je bijdragen aan dit topic door nieuwtjes te plaatsen, maar je weet niet welke site je daarvoor moet bezoeken?
    ZIE HIER! :

    Oh, en deze



    [gb]Vragen[/gb]
    De 360 is een mooi apparaat met veel games. Zo veel games dat zelfs op XBW er niet altijd een topic voor is. Nu hoef je jezelf niet meer in slaap te huilen, want met dit topic is er een oplossing gekomen! Stel gewoon hier je vraag! Maakt niks uit welke game; daarom is dit het algemene Games topic.

    Vergeet alleen niet te melden over welke game het gaat. We zullen je graag helpen

    Heb je dus een vraag over een game waar je het topic niet van kunt vinden? Stel het hier en misschien krijg je antwoord. We zullen zelfs niet boos worden als er eigenlijk wel een topic van bestaat! We zullen je wel doorsturen.

    Of misschien is het zo een korte 'simpele' vraag dat je het topic er niet voor wilt kicken? Dat kan, en dat mag.


    Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden!

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dit alles voor maar 0,80 ct p/m


    [gb]Games[/gb]

    Aangezien dit dus in principe een algemeen games topic is vond ik het ook wel toepasselijk om een kort overzichtje te maken met de must-haves in verschillende genres.

    In willekeurige volgorde. (En volledig uit mijn hoofd, dus don't shoot me als je favo game er niet is)

    [gb]Actie/Avontuur[/gb]

    [​IMG]


    [gb]FPS[/gb]

    [​IMG]


    [gb]TPS[/gb]

    [​IMG]


    [gb]Muziek[/gb]
    [​IMG]

    [gb]Familie[/gb]

    [​IMG]

    [gb]Racing[/gb]

    [​IMG]


    [gb]RPG[/gb]

    [​IMG]


    [gb]Sport[/gb]

    [​IMG]


    [gb]Fighting[/gb]

    [​IMG]


    [gb]Free-roaming[/gb]

    [​IMG]


    [gb]Platformer[/gb]

    [​IMG]


    [gb]Horror[/gb]

    [​IMG]


    [gb]En meer...[/gb]
    Heb je iets bedacht wat ik niet heb genoemd? Vragen over bv. Marketplace content? Een algemeen discussiepunt wat niet in andere threads past?

    Vertel op, want dit is eindelijk een topic waar je 'alles' kwijt kan.

    [gb]Handige Links[/gb]


    [gb]Het laatste woord[/gb]
    Ik had een dergelijk topic al veel eerder willen aanmaken (en Daz kwam toevallig laatst ook met het idee), maar ik twijfelde (en doe dat nog steeds) over de levensvatbaarheid van dit topic. Maar ipv steeds niks te posten werd het imo eens tijd om het gewoon te proberen.
    Als er geen behoefte aan is zakt het topic vanzelf wel weg en praten we er niet meer over. Slaat het aan... Mooi zo. :thumbs:


    ***Dit topic is niet een vrijbrief om de zoekfunctie niet zelf meer te gebruiken***

    [​IMG]

     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wow netjes Dulle! Tijd over? :+

    Mag het Grote Komt Duke Nukem Forever nou wel of blijft die Forever never discussie hier ook?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik maak gewoon tijd voor XBW. :+

    En sure, zolang je maar in de discussie verwerkt dat ie ook naar de 360 komt. :p (als ie al komt; het zal hoe dan ook een flop worden)
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Bij FPS wel MW2 en Halo 3 maar geen eens CoD4 en CoD5.. :mad:

    Netjes Dulle!
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi OP , en ik ben helemaal voor zo'n topic als dit !!
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    CoD4 ok, maar CoD5? Naaaah....:p
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nette OP hoor. Wel tijd te veel denk ik :)

    Dan gaan we het eens lekker hebben over of Diablo III van Blizzard naar de consoles komt ...
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Had zeker niks te doen:+

    Overigens vind ik dit wel een beetje een nutteloos topic, nieuwtjes/geruchten over bepaalde games kunnen net zo goed gewoon in het algemene topic van die game.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij heb je de startpost niet eens gelezen?

    Is er een Bungie topic? Of een van Infinity Ward? Dacht het niet. ;)

    Lijkt me duidelijk.
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles in 1 topic. Beter kan niet!

    Do not mess with tha duke!


    Ik schat een kleine kans in dat Diablo 3 naar de Console komt maar dat de besturing gewoon rechtuit weer een ramp is, puur omdat blizzard ook PC gericht is en niet console
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar Dulle, zijn er dan zoveel geruchten die niet in een topic kunnen? Lijkt mij een vrij klein aantal aangezien alle hardware geruchten in dat desbetreffende gedeelte kunnen en alle game geruchten in dit gedeelte kunnen.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je de geruchten, concrete nieuwtjes, screenshots en trailers gaat combineren met ook nog eens de 'verborgen feature' van dit topic (:+; de vragen die gesteld kunnen worden dus) denk ik dat er genoeg is om dit topic te rechtvaardigen.

    Maar dat is nu natuurlijk moeilijk te zeggen. Ik kan niet voorspellen wat voor nieuws er gaat gebeuren, wat er aangekondigd gaat worden enz. Dat is afwachten.
    Maar ook precies daarom heb ik dit topic niet beperkt tot alleen die nieuwtjes etc. Vragen en 'algemene discussies' zijn ook welkom. Er zullen vast mensen zijn die soms een discussie oid willen houden die niet over 1 specifieke game gaat en wat niet past in een van de vele topics die zich richten op 1 onderwerp.

    Hier gelijk maar een voorbeeldje van 2 games die redelijk recent zijn aangekondigd maar nog geen topic voor is.
    Ik wacht nog af met het maken, maar ik wilde het toch even onder de aandacht brengen (wat dus eerst niet kon vanwege het ontbreken van een topic als dit :p).

    Bulletstorm van People Can Fly (makers van Painkiller)
    [GT]700033[/GT]

    Bodycount van oa. de ex-makers van Black
    [GT]101247[/GT]
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hehe, eindelijk een topic waar ik me af kan vragen of de beslissing van Sony om Valve toe te staan om steamworks naar de PS3 te brengen ook invloed zal hebben op de manier hoe Microsoft nu met DLC en updates omgaat.

    Ik wil ook TF2 updates dammit!
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Al in 2008 werd er over gesproken!

    en in 2009:

    En op BlizzCon vorig jaar:

    Wii. Bah :) Maarre, anyway. Ik denk dat een console versie wel eens de reden kan zijn dat het momenteel zo stil is rond DIII en dat er zelfs nog geen 2011 datum staat. Hopen mag he :thumbs: O-)
     
  15. dudeee

    dudeee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Door dit topic heb ik Kameo ontdekt, een titel die me helemaal ontgaan was.

    Als ik hem voor een klein prijsje ergens kan scoren, zal ik het zeker niet laten.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

    :eek: Was een launch title! Zeker vermakelijk!
     
  17. dudeee

    dudeee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n 360 pas sinds GTA4, heb wel alle toppers van voor de tijd aangeschaft, maar Kameo was me nooit opgevallen.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dit lijkt mij ook een prima plek om te discussiëren over de algemene term "gamen". Waar, wat, hoe en wanneer game jij het liefst en waar moeten games aan voldoen volgens jou. Dit kan nog een interessant topic worden. *Abbo't
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Goed zo Dulle, dit topic idee van mij was al helemaal weggezakt. :+
     
  20. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ik game zit ik lekker onder uitgezakt in me stoel met me voeten op een andere stoel voor maximale luiheid. Met een glas cola naast me + de cola fles, ben niet van plan telkens naar de koelkast te lopen om het bij te vullen :9 En afentoe ook ff een bakkie chips erbij. Meestal speel ik schietspellen en tussendoor dan vaak paar potjes fifa, voor de afwisseling. Oh, en niet te vergeten met headset op en dan gezellig praten met wat vrienden als ze online zijn tenminste... Al met al een prachtig lui leven vol game plezier!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina